سیل بشاگرد

امام جمعه شهرستان بشاگرد تصریح کرد: وضعیت بشاگرد پس از گذشت ۹ روز از سیل اخیر همچنان بحرانی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین مختاری، امام جمعه شهرستان بشاگرد  عصر امروز  اظهار داشت: وضعیت بشاگرد پس از گذشت ۹ روز از سیل اخیر همچنان بحرانی است.

بیشتر بخوانید:

اوضاع روستاهای سیل زده بشاگرد بحرانی است

وی افزود: هنوز جاده ارتباطی بیش از ۵۶ روستا مسدود است، وضعیت برق برخی از روستاهای گافر پایین، فراهک و کروچ کلن همچنان طبق معمول وصل نیست.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: هر کجا برق نباشد ارتباط تلفنی هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد که نیاز است اداره برق در این خصوص تمهیدات بیشتری را اتخاذ کند.

دانلود

حجت‌الاسلام مختاری افزود: مسؤولان پای کار هستند اما وضعیت راه خیلی خراب است و بیشتر لودرهایی که وارد منطقه شده‌اند به‌دلیل باطلاقی بودن مسیر، در گل و لای گیر کرده‌اند و زمین‌گیر شده‌اند.

وی ادامه داد: خدمات متوقف شده است، وضعیت برخی از روستاها مانند سگن، دهندر شنبه، گراهون به شکلی است که اگر تا قبل از بارندگی پیش رو در روزهای آینده، رودخانه لایروبی نشود زمینه برای وقوع سیل سهمگین در این روستاها فراهم می‌شود.

امام جمعه بشاگرد یادآور شد: به هنگام بارندگی راه ارتباطی هر ١٨٠ روستای بشاگرد با مرکز شهرستان قطع می‌شود که نیازمند برنامه‌ریزی و تمهیدات اساسی در این خصوص است.

وی افزود: همچنان مسیر ارتباطی ۴۸ روستا در بخش گافر و پارامون و ۷ روستا در بخش گوهران و یک روستا در بخش مرکزی با مرکز شهرستان مسدود است که از تمامی مسؤولان استانی و کشوری استمداد می‌جوئیم.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد عنوان داشت: دلیل اصلی مسدود بودن راه روستاهای سیل‌زده، عدم فروکش شدن آب رودخانه جگین و باتلاقی بودن راه‌هاست.

حجت‌الاسلام مختاری در پایان تصریح کرد: به جز به وسیله کامیون‌ها و وسائل نقلیه سنگین نمی‌شود از رودخانه جگین گذشت و هم‌اکنون نیز ٣ لودر از ٥ لودر اعزامی به منطقه در گل گیر کرده‌اند و از کار افتاده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    1 0
    اگر مسئولین ستاد بحران استان و کشور رو محاکمه صحرایی کنن. برای دفعات بعدی خیال همه راحت خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس