کد خبر 1032532
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
روحانی

رئیس جمهور گفت: ۱۴ هزار منزل مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان بازسازی می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی، عصر امروز در جلسه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار داشت: خداوند را شکرگزارم که یک بار دیگر به ما فرصت داد تا همراه جمعی از وزیران و مسئولان در خدمت مردم سیستان و بلوچستان باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه موضوع بلایای طبیعی یک موضوع فراگیر در نقاط مختلف جهان است، افزود: باران به عنوان رحمت الهی هم نعمت بزرگی است و هم برخی اوقات مشکلاتی به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

روحانی در جمع مردم روستای سیل‌زده کلانی: در کنار مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هستیم

وی ادامه داد: متأسفانه در باران اخیر مشکلاتی برای مردم جنوب سیستان و بلوچستان پیش آمده، خانه‌ها را آب گرفته و راه‌های ارتباطی و مسیرهای رفت و آمدهای مردم دچار مشکل شده و اموال آنها از بین رفته است.

ببینید

عکس/ روحانی در جمع مردم روستای سیل‌زده کلانی

فیلم/ صحبت‌های روحانی در جمع مردم سیل‌زده کلانی

حجت الاسلام روحانی گفت: خوشبختانه در حال حاضر برق روستاها وصل شده و آب اکثر روستاها هم وصل شده است اما همچنان مردم این روستاهای سیل زده با مشکلاتی مواجه هستند که رسیدگی و رفع خواهد شد، اما این هماهنگی جای خوشحالی و تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث می‌شود، تکمیل بسیاری از طرح‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان تسریع شود، بیان کرد: درست است که سیل برای مردم سیستان و بلوچستان مشکلاتی ایجاد کرد، اما در آینده برای این استان منشأ خیر خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به ابلاغ دستور بازسازی منازل آسیب دیده از سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۴ هزار منزل مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان بازسازی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس