کدخدایی نمایه

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اصلا و ابدا هیچ کس با فشار تأیید صلاحیت نشده است و این‌ها همگی شایعه است، ما نظرات هیئت مرکزی را اعلام کردیم که همگی مستند به مدارک قطعی در پرونده‌های آنان است.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی درباره ردصلاحیت برخی نامزدهای انتخابات گفت: طبیعتا آن‌ها حق اعتراض دارند و اعتراض‌شان را اعلام کردند، البته برخی‌ها انتظار دارند که ما چشم‌پوشی داشته باشیم اما قانون اجازه نمی‌دهد.

وی گفت: تلاش ما این است که در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها براساس قانون عمل کنیم، آنچه  قانون مقرر کرده، این است که هیچ تعارفی با کسی نداریم، طبیعتا نسبت به سلایق سیاسی آن‌ها ما نگاهی نداریم و فقط و فقط مستنداتی است که در پرونده‌ها وجود دارد و با قوانین انتخابات انطباق دارد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ کدخدایی: فشاری برای تایید صلاحیت‌های مجدد نداشتیم

پاسخ محرمانه شورای نگهبان به رحمانی‌فضلی درباره اظهارات روحانی

مهلت شکایت داوطلبان انتخابات مجلس پایان یافت

سخنگوی شورای نگهبان که با خبرگزاری صداوسیما گفت‌وگو کرده است، در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برخی با فشار به شورای نگهبان تأییدیه گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: خیر اینگونه نیست، ما در مرحله گذشته هیئت مرکزی و هیئت استانی را داشتیم و مرحله کنونی مرحله شورای نگهبان است، اسامی ممکن است از جهت ترتیبات اداری دیر و یا زود اعلام شود، اما آنچه اعلام شده است، همگی مصوبات هیئت مرکزی و هیئت استانی است، در این مرحله هم که امروز در خدمت شما هستیم، مرحله رسیدگی به شکایات است که طبیعتا هر شکایتی باشد بررسی می‌شود و اگر حقی از کسی تضییع شده باشد، طبیعتا احقاق حق خواهد شد.

کدخدایی در پایان خاطر نشان کرد: اصلا و ابدا هیچ کس با فشار تأیید صلاحیت نشده است و این‌ها همگی شایعه است، ما نظرات هیئت مرکزی را اعلام کردیم که همگی مستند به مدارک قطعی در پرونده‌های آنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس