شورای نگهبان نمایه

یک عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که برای حفظ انسجام و وحدت کشور پاسخ نامه وزیر کشور درباره اظهارات رئیس‌جمهور به‌طور محرمانه برای او ارسال شده است.

به گزارش مشرق، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشته است که فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت استانی و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تمام شد و اکنون زمان رسیدگی به شکایات داوطلبان از نتایج اعلام شده توسط خودِ اعضای شورای نگهبان است. کار شورای نگهبان تازه آغاز شده و تلاش می‌شود، شکایات به‌طور دقیق بررسی شود تا حقی از افراد و مردم ضایع نشود.

نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌ها نشان داد در میان تأیید و رد شده‌ها، افراد شاخصی از هر دو جناح هستند و با هر کس در هر جایگاه و با انتساب به مقامات نیز مماشات نشده است.

بیشتر بخوانید:

اصلاح‌طلبان در انتخابات ۸۴ دچار خطای راهبردی شدند

چرا داماد روحانی رد صلاحیت شده است؟! +عکس

سخنان رئیس‌جمهور در خصوص تأیید افراد فاقد صلاحیت، آغاز پروژه ضدملی علیه وظایف یک نهاد قانونی بود که دیروز نیز توسط وزیر کشور ادامه یافت. متأسفانه آن سخنان آقای روحانی امروز دستاویز وزیر امور خارجه آمریکا برای حمله به انتخابات ایران قرار گرفت.

جنجال‌آفرینی در تریبون‌های عمومی هیچ خاصیتی ندارد. اگر ایشان از روند بررسی‌ها اطلاع کافی ندارد، پیش از اظهار شکایت می‌تواند به شورای نگهبان بیاید و در جریان فرآیند بررسی‌ها قرار بگیرد.

نه انسان‌ها کالا هستند و نه انتخابات مغازه؛ اما عرضه کالای غیراستاندارد، فاسد و تاریخ گذشته به مردم، ظلم و خلاف قانون است.

برای حفظ انسجام و وحدت کشور پاسخ نامه دیروز وزیر کشور به‌طور محرمانه برای او ارسال شد. امیدوارم مسئولان دولت از سوءاستفاده آمریکایی‌ها از اظهارات‌شان درس عبرت گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    55 0
    شورای نگهبان باقدرت راه خودرا به پیش ببردودرمقابل هیاهوی روحانی کوتاه نیایدمردم خوب سره راازناسره تشخیص میدهند و پشت انقلاب رهبرشان تا آخرین قطره خون واستادن زنده باد شورای نگهبان
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    37 3
    به این روحانی بگین حرف نزنه کسی بهش نمیگه لاله
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    ملی ؟ ملی ؟ ملی ؟ چه واژه نوین و شیکی
  • شهروند چالوسی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    1 0
    چشم و امید مردم به شورای محترم نگهبان است خواهشا به هیچ عنوان کوتاه نیاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس