کد خبر 1030277
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
تیم ملی امید

تیم ملی فوتبال امید در دومین دیدار خود در انتخابی المپیک به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

به گزارش مشرق، در دومین دیدار از مرحله گروهی انتخابی فوتبال المپیک در قاره آسیا، تیم ملی امید ایران و کره‌جنوبی امروز از ساعت ۱۳:۴۵ در شهر سونگالا تایلند به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید:

گلر تیم امید بازی با کره‌جنوبی را از دست داد

دو تیم در حالی پای به زمین مسابقه می‌گذارند که کره‌ای‌ها با سه امتیاز در صدرجدول قرار دارند و ایران با یک امتیاز به همراه ازبکستان در رده دوم قرار گرفته است و چین بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این گروه، ازبکستان و چین از ساعت ۱۶:۴۵به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی ایران

شاگردان حمید استیلی در بازی نخست عملکرد بدی مقابل مدافع عنوان قهرمانی نداشتند و بعد از دریافت گل نخست به بازی برگشتند و توانست یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورند.

تیم ملی ایران برای زنده نگه‌داشتن شانس خود برای صعود به مرحله حذفی، نیازمند پیروزی یا یک مساوی از این دیدار دشوار است.

کادر فنی تیم ملی علاوه بر تماشای بازی کره‌جنوبی و چین به همراه بازیکنان، به تحلیل عملکرد رقیب خود پرداخته و از این بازی به عنوان یک بازی سخت یاد کرده است.

یوزهای جوان ایران با انگیزه گرفتن انتقام از کره‌جنوبی پای به زمین مسابقه می‌گذارند. دو تیم یک سال و نیم قبل در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی به میدان رفتند که نتیجه بازی با دو گل به سود کره‌ای‌ها تمام شد و این تیم بعد از غلبه بر رقبای خود قهرمان آسیا شد.

تیم ملی کره‌جنوبی

کره‌جنوبی به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا در المپیک، توانست بازی نخست خود مقابل چین را در لحظات پایانی با یک گل پیروز شود و به صدر جدول رده‌بندی راه یابد.

آنها به عنوان قهرمانی آخرین تورنمنت زیر ۲۳ سال آسیا از آمادگی بالایی برخوردار هستند و از بازیکنان لژیونر خود نیز بهره بردند.

کره‌جنوبی می‌تواند با غلبه بر ایران، شش امتیاز شود و قبل از سومین بازی خود در مرحله گروهی، مجوز حضور در دور بعد مسابقات را به دست آورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 1
    به خواست حق این بازی را با نتیجه ی دو بر صفر خواهیم برد ... یک برد دلچسب و شیرین ... ان شاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس