کد خبر 1029724
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
استیلی

سرمربی تیم امید ایران گفت: کره جنوبی حریف بعدی ما در آسیا فوق‌العاده حرفه‌ای است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در گفت‌وگو با برنامه «فوتبال یک» در شبکه ورزش اظهار داشت:‌ ابتدا باید درگذشت نادر باقری را تسلیت بگویم. او دوست خیلی خوب ما بود و از شنیدن این خبر همه ما ناراحت شدیم. در مورد مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا باید بگویم در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفته‌ایم و AFC هم این مسئله را اعلام کرده. هر 4 تیم شانس صعود دارند. بازیکنان ما کمی نسبت به ازبکستان ترس داشتند ضمن اینکه ما فقط یک هفته در اردوی قطر بودیم و 6 روز هم در تایلند اردو داشتیم و زمان کوتاهی در اختیارمان بود.

بیشتر بخوانید:

درخشان: اولین بازی امید خیلی سخت بود

وی افزود: برخی از بازیکنان‌مان مثل فرعباسی اولین بازی‌اش را برای تیم امید انجام داد. با این حال بازیکنانی که در تیم داریم از لحاظ جسمانی آماده هستند اما تنها مشکل‌مان تجربه کم و بازی‌های تدارکاتی محدود بود. زمان محدودی برای آماده سازی تیم داشتیم. ازبکستان تیک تیم قدرتمند است که در سید اول آسیا قرار گرفته است.ازبک‌ها قهرمان دوره قبل مسابقات بودند و کره جنوبی نائب قهرمان. هر دو تیم هم در گروه ما قرار گرفته‌اند. با این حال می‌توانستیم ازبکستان را  شکست دهیم.

سرمربی تیم امید ایران تصریح کرد:‌در نیمه اول به جز پنالتی هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم هم با تغییراتی که دادیم و آوردن مهدی قائدی شروع خوبی داشتیم و به بازی برگشتیم. اگر محبی آن توپ را گل می‌کرد، می‌توانستیم برنده شویم.

استیلی در مورد اینکه چرا قائدی را در ابتدا در ترکیب تیم قرار ندادید، عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی تایلند که گرم و شرجی است. ما استراتژی‌مان این بود که از بازیکنان فیزیکی بیشتر استفاده کنیم و با سیستم 4-1-4-1 بازی کردیم و با یک مهاجم به میدان رفتیم. صیادمنش از نظر جسمانی آمادگی کامل داشت و مهدی قائدی را به عنوان پلن دوم در نظر گرفتیم. وقتی گل خوردیم، پلن دوم را اجرا کردیم. صیادمنش را عقب‌تر آوردیم و از قائدی استفاده کردیم. از نظر روانی هم قائدی را آماده روی نیمکت داشتیم. او اسلحه پنهان ما بود. و وقتی به میدان آمد توانستیم به بازی برگردیم. 

وی تصریح کرد: ازبک‌ها دو سال در کنار هم بازی کرده بودند و تیم کاملا هماهنگی بودند اما ما توانستیم به خوبی آنها را کنترل کنیم. 

سرمربی تیم امید ایران در مورد شرایط شهر میزبان در تایلند گفت: میرشاد ماجدی با توجه به تسلط خوبی که به زبان انگلیسی و تایلندی دارد به ما خیلی کمک کرد. ما یک ماه قبل هم با ماجدی به تایلند آمده بودیم. ضمن اینکه یک آشپز خوبی هم همراه تیم داریم زیرا در اندونزی این تجربه را به دست آوردیم که شرایط تغذیه بازیکنان در شرق آسیا مناسب نیست.گروه پزشکی تیم امید هم به ما خیلی کمک کرد.

استیلی در مورد وضعیت صیادمنش گفت: او مهاجمی است که دوندگی بی‌امانی دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی ابتدا از او در ترکیب استفاده کردیم. او یکی از بازیکنان تاکتیک پذیر است و ما سه بازی سخت در اینجا داریم و از شانس ما هم بازی‌های ما اول برگزار می‌شود که هوا گرم‌تر است.

وی در مورد بازی با کره جنوبی که روز یکشنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: بازیکنان ما با وجود خستگی که داشتند یک نیمه از بازی چین و کره جنوبی را در ورزشگاه دیدند اما کادر فنی هر 90 دقیقه بازی را دید و آنالیز کرد.کره تیم فوق‌العاده حرفه‌ای است. آنها در دقیقه 93 به چین گل زدند. بازی بسیار سختی با این تیم داریم. کادر فنی، کره جنوبی را شب گذشته تا ساعت 3-4 دیشب آنالیز کرد و امروز صبح هم تجزیه تحلیل کره هم ادامه داشت. در این بازی بحث ما بر روی کار دفاعی و شکل تیمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس