کد خبر 1030144
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
اوساگانا

مهاجم نیجریه ای فولاد با آغاز دور جدید تمرینات این تیم در کنار دیگر بازیکنان حضور یافت.

به گزارش مشرق، نام کریستین اوساگونا را برای اولین بار در میانه های لیگ قبل شنیدیم، علیرضا منصوریان که برای تقویت تیمش این مهاجم نیجریه ای را به خدمت گرفت در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانست از او استفاده کند و مرد بلند قامت نیجریه ای تقریبا در هر بازی برای تیم جدیدش گلزنی میکرد. پس از پایان بازی ها نیز وی از جمع سبزقباها جدا شد تا در تیم دیگری احتمالا به بازی بپردازد.

بیشتر بخوانید:

نکونام: به‌هیچ عنوان مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم

البته اوساگونا در نهایت نتوانست در تیمی به میدان برود تا مجبور شود دقیقا به مانند روزهایی که سال  قبل پا یه ایران گذاشت امسال هم به لیگ برتر مراجعه کند تا برای ادامه دوران بازیگری باز هم ایران را انتخاب کند. مهاجم نیجریه  ای البته برای این کار نه تهران و اصفهان و ... که اهواز را انتخاب کرد تا این بار با پیراهن قرمز فولاد خوزستان در بازی ها حضور پیدا کند.

حالا اوساگونا با آغاز دور جدید تمرینات فولاد در کنار دیگر بازیکنان این تیم قرار گرفت تا رسما کار خود را برای دومین بار در ایران آغاز کند. این مهاجم نیجریه ای در حالی در جمع فولادی ها حضور یافت که رقبای جدی و محکمی برای حضور در ترکیب اصلی دارد و مشخص است برای کسب رضایت جواد نکونام و رسیدن به ترکیب اصلی، خیلی کار دارد چرا که هواداران فولادی نیز انتظار همان درخشش ذوب آهن را از این مهاجم خواهند داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس