کد خبر 1029448
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
تقی دژاکام

تاکنون ۱۳ سناریوی انتقام مطرح شده و حتی ضعیف‌ترین این سناریو ها هم می‌تواند یک کابوس تاریخی برای آمریکایی‌ها باشد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: 

مطلع شدم برادر انقلابی و روزنامه نگار پیشکسوت، جناب آقای تقی دژاکام، به خاطر شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سه روز است در بازداشت به سر می برد!

نشریه "حرم" اخیرا مصاحبه خبرنگار خود با جناب آقای شمخانی را منتشر کرد. در این مصاحبه نکات خوبی درج شده بود، از جمله این که:

"تاکنون ۱۳ سناریوی انتقام مطرح شده و حتی ضعیف‌ترین این سناریو ها هم می‌تواند یک کابوس تاریخی برای آمریکایی‌ها باشد".

و "تهدیدات پوشالی آمریکا، همان گزینه‌های روی میز آنها در سال‌های مذاکره بود که فقط در دل بعضی از افراد سست‌ایمان نفوذ داشت؛ همان‌هایی که قصد داشتند با مذاکره، سایه جنگ را از سر ملت بردارند و غافل بودند که شیطان بزرگ در حال برنامه‌ریزی برای قتل قهرمان اسطوره‌ای ملت ایران است. زمان نفوذ تهدید آمریکایی‌ها اکنون منقضی شده است".

اما ساعاتی پس از انتشار این گفت و گو، "دبیرخانه" به تکذیب آن پرداخت. این گفت و گو البته به تصریح آقای دژاکام انجام شده اما متاسفانه خبرنگار مصاحبه کننده تحت فشار قرار گرفته و سپس، در اثر شکایت دبیرخانه، مدیر نشریه هم بازداشت شده است!!

ایمان و صداقت و اخلاق حرفه ای آقای دژاکام طی سه دهه گذشته، زبانزد اهالی رسانه است. اما اگر مصاحبه شونده به هر دلیل از اظهاراتش منصرف شده، دلیلی ندارد فشار نادرستی به فعالان رسانه ای مومن وارد شود.

آنچه مقتدای حکیم انقلاب در تاریخ ۱۴ بهمن ۹۴ و در دیدار اعضای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن مطرح کردند، دفاع از جریان انقلابی و مقابله با جریان بی اعتقاد به مبارزه با آمریکاست:

"انجام صحیح نقش تصمیم‌سازی دبیرخانه منوط به حاکم بودن فضای صددرصد انقلابی در این نهاد است زیرا اگر جهت‌گیری‌های زاویه‌دار با انقلاب اسلامی در دبیرخانه‌ی شورا تأثیرگذار شود، نتیجه‌ی مطلوب بدست نخواهد آمد.

برخی تلاش ها برای جابجایی خطوط اصلی و روشن انقلاب در جریان است. براساس سخنان امام رحمه‌الله ، موضوع «مردم»، «استقلال کشور»، «تدین و پایبندی به مبانی اسلامی»، «مبارزه با استکبار و زورگویی»، «مسأله‌ی فلسطین»، «موضوع معیشت مردم»، «توجه به مستضعفین و رفع فقر»، خطوط اصلی انقلاب هستند که از ترکیب آنها «هندسه‌ی انقلاب» به‌دست می‌آید.

انجام صحیح نقش تصمیم‌سازی دبیرخانه منوط به حاکم بودن «فضای صددرصد انقلابی» در این نهاد است زیرا اگر جهت‌گیری‌های زاویه‌دار با انقلاب اسلامی در دبیرخانه‌ی شورای عالی امنیت ملی تأثیرگذار شود، نتیجه‌ی مطلوب بدست نخواهد آمد.

تصمیم‌های شورای عالی امنیت ملی باید در چارچوب خطوط اصلی انقلاب باشد، و تفکر انقلابی صحیح و خالص حزب‌اللهی برآن حاکم باشد. از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برخی تفکر انقلابی را قبول نداشتند و برخی هم با اینکه در داخل نظام بودند اما اعتقادی به مبارزه با استکبار نداشتند که باید در مقابل این جریان ایستاد".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    32 10
    اصلاح طلبان = منافقین
  • دیده بان IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    9 4
    از استادحسن عباسی چه خبر؟!
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    2 0
    مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا و نوکران یک تابعیتی یا دو تابعیتی اش. مواضع و اظهارات زیگزاگی آنها حواستان را از مسیر و هدف اصلی شان پرت نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس