کدخدایی نمایه

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا گفت: این اصلاحیه در قالب طرح با حضور اعضای شورای نگهبان به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان که به همراه حضرت آیت‌الله جنتی دبیر این شورا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 17 دی 98) مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بود از نمایندگان محترم مجلس و هیأت رئیسه و رئیس مجلس تشکر می‌کنم که در کمترین فرصت اقدام مثبتی را مبنی بر تصویب طرح سه فوریتی انتقام سخت انجام دادند.

وی افزود: با عنایت به حضور اعضای محترم شورای نگهبان در جلسه تصویب طرح سه فوریتی طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی ایالات متحده آمریکا، این اصلاحیه در قالب طرح به تصویب رسید.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان این طرح را در مجلس بحث و بررسی کردند و آن را به تائید رساندند.

کدخدایی گفت: طرح مذکور اولین طرح سه فوریتی در طول دوران مجلس و پس از انقلاب اسلامی ایران است.

وی  گفت:‌نظر اعضای شورای نگهبان پس از بحث و بررسی پیرامون این مصوبه است لذا این مصوبه به تائید شورای نگهبان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    5 2
    تصویب وتایید جهادی ، الحمدلله رب العالمین
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    2 6
    برد جنگ اکنون به زور بازوی رستم و هرکول و دعای جشن کبیر بستگی ندارد. جنگ را کسی می برد که علم ودانش بیشتری دارد. با این علم ودانش هم اطلاعات و اسلحه برتری در دست دارد.
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    10 2
    نوش دارو پس از مرگ سهراب این طرح باید همان روزی که سپاه عزیز و مظلوم تروریستی خوانده شد تصویب می شد.
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 0
      الان وقت اتحاده و همبستگی در برابر آمریکاست ...
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    این آمریکایی ها باید مزه ضربه ایرانی رو بچشن ..
  • آریو سوئد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 3
    برای دفاع همه جانبه از کشور و مردمان چند قدم باید برداشته شود. اولین قدم باید افزایش برد موشکهایمان تا ۵ هزار کیلومتر باشد. ما باید بتوانیم به لندن برسیم. دومین قدم افزایش در صد غنی سازی به ۶۵٪ است. پیشران زیردریایی های ما باید اتمی شوند. سومین قدم باید غربزدایی گسترده در کشور باشد. امروز متاسفانه تمامی ساختارهای فکری ما غربیست. هر گونه غربگرایی و دفاع از غرب باید مساوی با خیانت به ایران تلقی شود.
  • مهدی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    یا گزارش ندید یا متن طرح هم بزارید .... (مخصوصا بند سوم ) 1ـ به قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا مصوب ۳/۲/۹۸، «عبارت کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبل از عبارت «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، نیروها و سازمان‌ها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی اضافه می‌شود. 2ـ در ماده (۴) قانون، عبارت «کلیه اعضای پنتاگون و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،» قبل از عبارت «فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اضافه می‌شود. 3ـ دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ دویست میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس