لاریجانی نمایه

رئیس مجلس گفت: خوشبختانه امروز مجلس در اقدامی منحصربه فرد طرحی سه فوریتی را به تصویب رساند، من به یاد ندارم پس از انقلاب طرح سه فوریتی به تصویب رسانده باشیم.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، پس از تصویب "طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا"، گفت: رفتار ستمگرانه آمریکا بود که منجر به شهادت سردار عظیم الشأن ما حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان شد، به همین دلیل لازم بود در مقابل رفتار آمران و عاملانی که خود اعلام کردند در این قضیه مشارکت داشته اند، تصمیمی گرفته می‌شد، لذا خوشبختانه امروز مجلس در اقدامی منحصربه فرد طرحی سه فوریتی را به تصویب رساند. من به یاد ندارم پس از انقلاب طرح سه فوریتی به تصویب رسانده باشیم.

بیشتر بخوانید:

علی لاریجانی: تشییع پیکر حاج قاسم رفراندوم مردم منطقه بود

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در جریان تصویب طرح مذکور مجلس شورای اسلامی با صراحت تمام اعلام کرد؛ تمام اعضای پنتاگون و نیروهای نظامی آنها، جزو تروریست ها محسوب می‌شوند. هدف آنها ضربه به مقاومت بود و فکر می کردند ترور شهید بزرگوار آقای قاسم سلیمانی که ستون بزرگی در مقاومت بود، می تواند به مقاومت لطمه بزند.

وی خبر داد: نمایندگان مجلس فقط برای امسال مبلغ 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تخصیص دادند و در سال 99 نیز بودجه کافی برای سپاه پاسداران در نظر خواهیم گرفت تا جریان مقاومت در منطقه با جدیت دنبال شود.

لاریجانی همچنین از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان برای حضور در مجلس از ابتدای وقت امروز تشکر کرد و گفت: با توجه به سه فوریتی بودن طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، شورای نگهبان باید در همان روز در مجلس حضور یافته و نظر خود را اعلام کند ، به همین منظور حجت الاسلام والمسلمین جنتی هم تشریف آوردند تا نظر شورا را اعلام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    برجام بیست دقیقه ای هم منحصر به فرد بود
  • دلسوز ایران IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    چرا ماایرانی ها دیر عبرت می گیریم چرا قبل از این حادثه عظیم سپاه ونیروهای نظامی تقویت نمیشد
  • رضا IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    اى جانم به مجلس و شوراى نگهبان و حجت الاسلام جنتى ! درود به شرف شون
  • CA ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    بنظرمن محل انتقام بایستی کشورهای دیگر نظیر لیبی را نیز شامل شود که آمریکا مستقیما درگیر آن هست و از طریق عربستان ژنرال حفتر رو اجیر کرده تا طرابلس رو بگیره. گروههای مقاومت می‌توانند در آن بخش نیز فعال شوند و محور مقاومت به بخش های شمال آفریقا نیز تسری یابد. امیدوارم سیاست مردان بتوانند در این مورد نیز تصمیماتی اتخاذ کنند.بنظر من اهمیت لیبی کمتر از یمن نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس