اخشابی

مجید اخشابی ضمن تقدیم قطعه‌ی "صدای عشق" به روح پاک شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: متاسفانه کارهای ایشان در برخی اذهان آنگونه که باید شناخته شده نیست.

به گزارش مشرق، مجید اخشابی خواننده موسیقی کشورمان به بیان دیدگاه‌هایش درباره‌ی شهادت سردار قاسیم سلیمانی پرداخت. او در این گفت‌وگو قطعه‌ی «صدای عشق» را به روح پاک شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

دانلود

در ادامه متن صحبت‌های مجید اخشابی را می‌خوانید:

از نخستین ساعات بامداد جمعه که این خبر دریافت شد، مرتب دعا می‌کردیم که کاشکی صحت نداشته باشد اما متاسفانه صحت داشت و ایران پدیده و گنجی گران‌بها در زمینه دفاع و هوش نظامی را از دست داد. بسیار مایه تاسف بود. اگرچه او راه مبارکی(شهادت) را رفت، اما این اتفاق برای ما ضربه‌ی بزرگی است که شخصیت بزرگی را از دست داده‌ایم.

در مقاطعی که کشور با تهدیدهای خارجی مواجه شد، ما مدیون رشادت‌هایش بودیم.

یادمان نرود که داعش تا یک قدمیِ ما آمده بود. تهدیدهای داعش را که تهدیدی برای تمام جهان بود، با رشادت و همتِ سردار سلیمانی و تمام همرزمانشان از بین رفت. پس از آن بود که شرایطی اضطراب آور که ناشی از وجود داعش بود، به شرایط صلح و ثبات تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

علیرضا افتخاری برای «حاج قاسم» خواند +صوت

مظلومیت ایشان اینجاست که تلاش‌های بسیاری برای رفاه امنیت مردم ما و مردم دیگر کشورها انجام داده؛ اما کارهای ایشان شاید در برخی اذهان آنگونه که باید شناخته شده نیست و گاهی براثر برخی نادانی‌ها، حتی برعکس واقعیت را تصور می‌کنند. ایشان در زمان حیاتش مظلومیت داشت و آنقدر که باید زحماتش شناخته نشد. با وجود این همه روشنی و کارکرد اطلاعات صحیح؛ اما باز هم رسانه‌های معاند اطلاعات غلط در ذهن برخی‌ها جایگزین می‌کنند.

باید به تمام دوستداران این بزرگوار و تمام کشورهایی که منتفع بودند از زحمات این مردِ گرانقدر، تسلیت بگویم.

در روزهای گذشته مطلبی در اینستاگرامم منتشر کردم که البته از سوی خودِ اینستاگرام حذف شد، هرچند دوباره آن را بارگذاری کردم. خیلی زبانم به تبریک برای شهادت ایشان نمی‌چرخد و برایم مایه تاسف بود و بسیار ناراحت شدم که چنین مرد بزرگی را از دست دادیم. به هر حال تنها چیزی که می‌تواند مایه‌ی تسکین و آرامش ما شودو این بود که خودِ سردار سلیمانی بی‌تابانه مشتاق شهادت بود. تنها از این جهت که خودش به آرزویش رسید موجب تسکین ما است.

به یقین کشور سربازان بسیاری دارد و باز هم شاهد رشادت‌های سربازان میهن عزیمان خواهیم بود.

قطعه‌ای دارم با عنوان "صدای عشق" که قبلا آن را خوانده بودم. فضای این آهنگ خیلی مناسب حال و هوای کسانی بود که از شهدای مدافع حرم بودند. بی‌مناسبت ندیدم که این قطعه را باز هم به روح مبارک سردار سلیمانی تقدیم می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس