کد خبر 1028273
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
سردار سلیمانی نمایه

عدادی از مراجع تقلید و علما در مراسم وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت از مقام شامخ این شهیدان تجلیل کردند

به گزارش مشرق، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در حاشیه مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای مقاومت که غروب دوشنبه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی از مصادیق بارز مجاهدانی بود که تا آخرین نفس بر سر عهد و پیمان خود ایستاد.

ببینید:

فیلم/ اجتماع عظیم مردم یزد در سوگ سردار دل‌ها

فیلم/ خروش جهانیان هم صدا با ملت ایران

این مرجع تقلید گفت: سردار مجاهد و دلاور حاج قاسم سلیمانی در سخت‌ترین لحظه‌ها و صحنه‌ها از همه چیز خود گذشت و در راه اسلام و انقلاب فداکاری‌های بزرگی کرد.

آیت الله سبحانی افزود: شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی موجی جهانی در کشورهای آزادی‌خواه ایجاد کرد و همه برای عرض ارادت و ادب به این سردار دل‌ها به خیابان‌ها آمدند.

مردم ایران برای حفظ اسلام و انقلاب در مراسم تشییع حضور یافتند

آیت الله العظمی جوادی آملی نیز گفت: حضور پُرشور مردم در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی نشان دهنده آمادگی ملت برای حفظ اسلام و نظام است.

وی افزود: استکبار جهانی با ترور سردار سلیمانی و مجاهدان همراه ایشان نهایت هتک حرمت و بی ادبی خود را به اثبات رساند.

وی افزود: امروز مردم ایران برای حفظ اسلام و انقلاب و جهاد در راه خدا گسترده و پرشور در مراسم تشییع پیکر شهدا حضور پیدا کردند.

این شور و شعور میلیونی مردم نتیجه اخلاص شهید سلیمانی بود

آیت الله العظمی نوری همدانی هم در مراسم وداع با شهدای مقاومت در قم گفت: این شور و شعور میلیونی مردم نتیجه اخلاص حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: خداوند این عظمت را فقط به بندگان مخلص خود می‌دهد.

شهید سلیمانی مقید به مسائل اخلاقی بود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز گفت: سال‌ها پیش در نخستین ملاقاتم با سردار سلیمانی متوجه چند ویژگی در شخصیت ایشان شدم؛ یکی از آنها مقید بودنشان به مسائل اخلاقی بود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه سردار سلیمانی عقل و تفکر جهانی و بین المللی داشت، افزود: این شهید والامقام فقط شخصیت نظامی و فرهنگی نبود بلکه شخصیتی چند وجهی داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: سردار سلیمانی عاشق و ذوب شده در رهبر معظم انقلاب بود؛ نقشه‌های آمریکا در منطقه را با راهنمایی‌های رهبری بر هم زد.

وی افزود: ایشان بر همه ما و امت اسلام حق دارد؛ امیدواریم شهادت این سردار بزرگ سرآغاز برکات بی‌شمار باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    درودبرسرباز سرافراز ایران ومردم باغیرت ایران افرین برشما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس