دادگاه

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از بحث و بررسی برای تصمیم‌گیری برای نحوه پیگیری حقوقی ترور حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی گفت: در جلسه امروز موضوع نحوه پیگیری حقوقی ترور حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا با حضور نمایندگان قوه قضائیه و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شیخ الاسلام: مقاومت پدر دشمن را درمیاورد

موسوی: سردار سلیمانی سردار جهانی مبارزه با تروریسم بود

وی افزود:‌در این جلسه راه‌های مختلفی مطرح شد از جمله اینکه دولت ملزم به ارائه شکایت از آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل شود و یا اینکه این موضوع از طریق NGOها و سمن‌های ایرانی مورد پیگیری قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: راهکار دیگری که برای این موضوع پیشنهاد شد این بود که موضوع توسط دادستان کل کشور مورد پیگیری قرار گیرد و نتیجه لازم تا این موضوع حاصل شود.

نوروزی خاطرنشان کرد:‌ در روز سه‌شنبه ادامه بررسی‌ این موضوع با حضور وزرای اطلاعات، دادگستری و امور خارجه و یا معاونین آنها، اساتید دانشگاه، مرکز پژوهش‌های مجلس و ... انجام و تصمیم لازم در این باره اتخاذ خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    متخصصین حقوق بین الملل نظر بدهند آیا تروریسم دولتتی قابلیت پیگیری از دیوان کیفری لاهه را دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس