قاآنی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با صدور پیامی انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است
محضر شریف برادر ارجمند
سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و گرامیداشت یاد و خاطر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حسن انتخاب جنابعالی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک و تهنیت عرض می کنم.
این انتصاب مهم که بلافاصله پس از عروج سردار سلیمانی عزیز با تدبیر حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی انجام شد نشاندهنده لیاقت و شایستگی های آن جناب در فرماندهی و راهبری جبهه مقاومت است.
جریان مقاومت یک تفکر زنده و پویاست و حرکت در این مسیر نورانی و امیدبخش نه تنها با شهادت مجاهدان و رزمندگان عزیز متوقف نخواهد شد بلکه با حضور دلاورمردانی همچون شما با صلابت و قدرت استمرار خواهد یافت.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر توفیق روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت حساس و مهم تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس