سرلشگر موسوی

فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته با تمام توان، یار، یاور و پشتیبان آن برادر عزیز خواهد بود.

به گزارش مشرق، در پی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

با درود به روح بلند سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش.

 انتصاب جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی) در جایگاه خطیر فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان از اعتماد معظم له و تجارب ارزشمند آن برادر بزرگوار دارد را تبریک عرض می کنم.

بی تردید تجربه سالها مجاهدت جنابعالی در جبهه های حق علیه باطل و همدلی و همراهی مخلصانه با سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حریم آل الله (علیهم السلام) و محور مقاومت که امروز به عنوان نماد عزت و پایمردی در بین آزادیخواهان جهان متبلور گشته است، موفقیت حضرتعالی را در این مسئولیت سنگین موجب خواهد شد و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته با تمام توان، یار، یاور و پشتیبان آن برادر عزیز خواهد بود.

توفیق روز افزون شما را در ادامه راه شهیدان سرافراز و مدافعان حرم، به ویژه مسیر نورانی مقاومت در برابر دشمنان اسلام تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج) و زعامت، رهبری و فرماندهی حکیمانه حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    6 0
    ارتش ایرانم دروود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس