مایکل مور

کارگردان مشهور آمریکایی با انتشار پستی از تلاش خود برای درخواست مردم آمریکا از رهبر انقلاب نوشت.

به گزارش مشرق، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اتفاقات زیادی در سراسر دنیا در حال رخ دادن است. افراد زیادی از سراسر جهان در حال واکنش نشان دادن به این مسئله هستند و بسیاری از وقوع جنگ بین ایران و آمریکا می‌ترسند.

 

در بین کاربران عادی شبکه‌های اجتماعی اسامی بعضی از افراد معروف نیز به چشم می‌خورد. یکی از این افراد مایکل مور است که برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار بین این دو کشور تلاش می‌کند.

مایکل مور، مستندساز و کارگردان آمریکایی، در جدیدترین اقدام خود واکنش دیگری به جنگ‌افروزی ترامپ و شهادت قاسم سلیمانی در اینستاگرام خود نشان داد. وی با انتشار پستی اعلام کرد که از رهبر ایران، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، تفاضا کرده است به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون خشونت پاسخ دهد. مایکل مور جزو اکثریت مردم آمریکا است که از کارهای بی‌منطق و عملکرد بسیار بد ترامپ در ریاست جمهوری این کشور خسته شده‌اند.

متن و ترجمه پست منتشر شده توسط مایکل مور را در ادامه می‌خوانید:

«من به تازگی به [حضرت آیت‌الله خامنه‌ای] رهبر ایران درخواست تجدید نظر شخصی خودم را ارسال کرده‌ام و از ایشان درخواست کرده‌ام که به ترور ژنرال ارشد خود با خشونت پاسخ ندهد، بلکه اجازه دهید من و میلیون‌ها آمریکایی این مسئله را با صلح حل کنیم.

من هم در پادکست خودم RUMBLE، پیامی برای ایشان ضبط کردم و هم پیام دایرکت فرستادم. شما می‌توانید آن [پادکست] را بر روی هر پلتفرم پادکستی مانند اپل یا Spotify به صورت رایگان بشنوید. ما باید از وقوع جنگ جلوگیری کنیم، هر جنگی.
هم حالا.
وقتی آیت‌الله [خامنه‌ای] پاسخ دهد، من پاسخ او را منتشر می‌کنم.

I have just sent the Ayatollah of Iran a personal appeal asking him not to respond to our assassination of his top General with violence of any kind, but rather let me & millions of Americans fix this peacefully.

I recorded and DM’d him a message on my podcast, “RUMBLE”. You can hear it on any podcast platform like Apple or Spotify for free. We need to prevent war, any war.
Now.
When the Ayatollah responds, I’ll post his reply.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    35 16
    باید احمق باشه کسی حرف اینو باور کنه یا اهمیت بده. آمریکا و ترامپ جدا از هم نیستند. تمام این بامبول بازیها هم برای تکمیل پیروزیشون در هدف قراردادن سردار سلیمانیه.این بابا ۱۵ سال پیش داشت برای سناتور کری کار میکرد. همون که امزاش قرار بود معجره کنه!
    • DE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      3 0
      تصحیح: منظورم ”امضاش” بود
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      2 0
      این مایکله خیلی احمق. عموجان گنده تر از تو، خللی در تصمیم سید ما ایجاد نمیکنن.تو که ...
  • ایمان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    59 4
    امکان نداره این کار ترامپ بدون پاسخ بمونه . ما به مردم آمریکا کاری نداریم . ما با دولت تروریستی آمریکا کار داریم و تا #انتقام_سخت نگیریم دست بر نمی داریم .
  • SMAH1 IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    19 13
    پاسخ «های»،«هوی» است.در ضمن حضرت اقا بیشتر از هر کسی دلواپس ریختن خون بیگناهان بر زمین است.
  • مهدیه کریمی فرد IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    20 3
    مگه میشه از اون طرف دنیا بیان تو خاورمیانه بعد هر کار خواستن بکنن،تعدی کنن به غرور نظامیت، بعد بگیم باشه ما کاری نداریم، همون اونی که دستور داده وهم دولت عراق که شرایط رو فراهم کرده که ما ایشون رو از دست بدیم باید پاسخگو باشن،ایران/سردار سلیمانی/ نه به دشمن
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      5 4
      احمق هاي بيشعور
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    27 0
    آقای مایکل مور شما این پیام را به خواست دولت آمریکا منتشر کردید. از ترس انتقام ایران. دوران سیاست چینی و زرنگ بازی گذشته است. اگر شما به فکر صلح بودید به ده ها پایگاه آمریکا در جهان و توطئه ها و جنگ ها و جنایت های دولت تان اعتراض می کردید. دیر به فکر افتادید. زمان کارزار است. مرد این میدان ما هستیم.
  • US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    21 7
    بهترین گزینه اینست که ایران اعلام کند با مردم آمریکا و شهر‌ها و افراد غیر نظامی کاری ندارد و انتقام محدود به نیروهای نظامی اشغالگر و سر کرده‌های تروریست آنهاست. هیچ خشونتی علیه مردم عادی نخواهد بود.
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      1 0
      این اقاقبل ازاینکه بیاد نامه بازی کنه بره تاریخ جنگ تحمیلی عراق به ایرانو بخونه میدید که ایران هیچوقت به غیرنظامیا حمله نمیکنه الانم مگه اقا گفتن میخوایم امریکاییهارو بکشیم که این اقا ترسید هرچندکاسه ای زیرنیم کاسه هست اینم یکی دیگه از بازیاشونه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    14 1
    لحظه های تاریخی ملت ایران است و باید هوشیارانه ترین تصمیم اخذ گردد نه روی احساسات و باید براساس تاثیر در برون مرزی کار را شروع کرد
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    14 12
    کوتاهی شما مردم امریکا توسط ما برطرف میشه و انشاالله نیروهاتون بر میگردن تو کشور خودتون گرچه برای شما هم قابل تحمل نخواهند بود
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    18 3
    ما طالب جنگ نبوده و نیستیم اما چگونه سکوت اختیار کنیم و ببینیم حیثیت ما خدشه دار میشود ...اگر مردم آمریکا قادر به حل اینگونه مسائل بودند که ما چهل سال تحریم نمیشدیم و دلقکی مثل ترامپ هم رای نمیاورد
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    20 3
    جنگ رو دولت تروریست شما شروع کرده ولی ما با نابود کردن امریکا هم این جنگ رو پایان میدیم و هم شمارو از چنگال سیاستمداران خونخوار امریکایی نجات میدیم.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    11 4
    جلوی عذاب قطعی الهی را نمیشه گرفت
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    6 15
    ما مردم بیگناه یا نادان رو نمی‌کشیم. ما خواهان خروج آمریکا از خاورمیانه هستیم که به حول و قوه الهی مقدمات نابودی اسراییل رو فراهم کنیم. خون‌بهای حاج قاسم نابودی اسرائیل است
  • یونس IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    13 12
    من به مردم آمریکاتوصیه می کنم که ازاعزام نیرو(فرزندان ،همسران خود)به غرب آسیا وکشورهای حاشیه خلیج فارس جدا خوداری کنند.مطمئن باشندکه عواقب سختی درانتظارآنهاخواهد بود.
  • سپهبد سلیمانی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    22 4
    هر حمله‌ای نیاز به دفاع و پاسخی قاطع دارد. آقای کارگردان آمریکایی!! اسلام در جنگ هم ضوابط اسلامی دارد و مثل شما قانون جنگل ندارد. نکته دیگر زمانی رئیست به تمام کشورها حمله می‌کرد و مردم و مسئولین دهانشان بسته بود شما کجا بودی که وقتی با دم شیر بازی کردید درخواست"پاسخ بدون خشونت" دارید. منتــظــر #انتقام سخت باشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد. ان شاءالله
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    20 11
    زمانی که اوباما علیه ایران شدیدترین تحریم ها را اعمال کرد کجا بودید؟ زمانی که به عربستان سعودی به طور مستقیم و غیر مستقیم برای کشتار مردم یمن کمک کرد و می کند چرا خفه شده بودید؟ این صحبت تو بیش از آنکه از سر صلح باشد از ترس جان خود و دیگر آمریکایی های انگل جهان است. فرض کنیم تو راست بگویی به قول خودت انتقام بدون خشونت، باشد: آمریکا تمام پایگاه های نظامی خود در منطقه را به طور کامل جمع و نظامی هایش را خارج کند برای همیشه. 2-مردم صلح طلب!!! آمریکا روسای جمهور و سیا و امنیت ملی و تمام افرادی که از این جنایت اطلاع داشتند را برای محاکمه به ایران تحویل دهد.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    5 14
    باش تا زير پايت علف سبز بشه مرتيكه منحرف.همه آمريكايي ها بايد كشته شوند
  • شهید سلیمانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    15 0
    بعضی از نمایندگان اصلاح طلب بیانیه دادند و درخواست کردند که بجای انتقام، مذاکره کنیم و اگر جنگ شود شکست می‌خوریم. باید عرض کنم ای نمایندگان غربگرا! ایران در جنگ تحمیلی با دست خالی با 80کشور جهان جنگید و سربلند شد اما حالا ایران هزاران سردار سلیمانی و بسیجی دارد که در اندک زمانی تمام معاملات جهان را تغییر خواهد داد. منتــظــر #انتقام سخت باشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد. ان شاءالله
    • US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      17 0
      اگر جنگ بشود به هیچ عنوان ایران شکست نمیخورد، بلکه با گرفتن تلفات باعث سقوط ترامپ و دار و دسته جنگ طلب میشود. با شروع تلفات دشمن فشار داخلی‌ این قدر بالا میرود که جنگ طلبان کنار میروند. فقط ایران خسارت جانی و مالی‌ میدهد که البته در دفاع از میهن و شرف و دین و استقلال.
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      0 0
      اینها رو هم باید جمع کرد برد همون جایی که قراره موشک بزنن!
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    11 1
    پاسخ قاطع امروز بهترین تضمین کننده صلح در آینده هست
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    10 0
    فقط انتقام سخت
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    6 0
    چه مسخره مثل این میمونه که ایران چندتا سناتور امریکایی را ترور کنه بعد بگه کار حسن روحانی بوده و ما خودمون دعواش میکنیم . بعدم استیضاح و برکناری و تمام
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    اقای مایکل مور باید روانشناسی هموطن خود اسکینر را بشناسد همان اسکینر می گوید که "اگر می خواهید فراوانی رفتار بد را از کاهش دهید باید حتما از تنبیه استفاده کنید" حال چه در سطح فردی چه کشوری. و گاتری روانشناس دیگری می گوید که تنبیه ملایم اثری مشابه پاداش و تشویق دارد. لذا برای اینکه ترورههای امریکا کمتر شود مجبوریم به تنبیه تروریست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس