سردار عباس نیلفروشان

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه انتقام جغرافیای مقاومت بسیار سخت و غیرقابل کنترل خواهد بود، گفت: پیشی‌بینی می‌کنم آمریکایی‌ها در پی این انتقام مجبور خواهند بود منطقه را ترک کنند.

به گزارش مشرق، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه در گفتگویی تلویزیونی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با بیان اینکه این شهید بزرگوار نمونه بارز اشدا علی الکفار و رحماء بینهم بود، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار از نام قاسم سلیمانی هنوز هم می‌ترسد و در آینده هم خواهند ترسید.

ببینید:

فیلم/ متشکریم حاج قاسم

فیلم/ حمل پیکر مطهر سپهبد سلیمانی بر دوش مردم در فرودگاه کربلا

وی افزود: شهادت مردان بزرگ در طول تاریخ همواره اینگونه بوده که وقتی درخت اسلام نیاز به آبیاری داشته، با فدا شدن یکی از سرداران بزرگ آبیاری شده و روح تازه‌ای به آن تزریق شده است، امروز هم شهادت سردار سلیمانی باعث تولد جدیدی در محور مقاومت و ملت ایران خواهد شد و بازنده بزرگ آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهند بود.

سردار نیلفروشان ادامه داد: در کنار ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد سلیمانی، اطاعت پذیری محض از ولی امر خود بزرگترین ویژگی او بود. وقتی ایشان صحبتی می‌کرد، آقای سید حسن نصرالله ایشان را تجسمی از حرف ولایت می‌دید. ایشان هیچگاه نه ذره‌ای از ولی امر خود جلوتر رفت و نه عقب ماند.

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه نفوذ و گسترش سردار سلیمانی به دلیل اتصال او به ولایت بود، خاطرنشان کرد: همگان باور داشتند که قاسم سلیمانی تجسم مقاومت است و کسی است که باید محور مقاومت را ساماندهی کند و در برابر نقشه‌های استکبار ایستادگی کند. او به نمایندگی از طرف حضرت آقا، حلقه وصل نیروهای بسیجی و مستضعفان جهان اسلام بود.

وی گفت: قطره قطره خون و روح بلند این شهید در کالبد رویش‌های جدید انقلاب اسلامی و محور مقاومت متجلی شده است و هزاران قاسم سلیمانی به وجود خواهد آمد که استکبار را از این عملی که انجام داد پشیمان کند. این رویش ها زلزله و طوفانی به پا خواهد کرد که کاخ‌های مستکبران را ویران خواهد کرد.

سردار نیلفروشان در خصوص برنامه‌ کشورمان برای انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمانش، گفت: پاسخ دشمن را قطعا خواهیم داد و زمان این پاسخ را ما تعیین می کنیم. قاسم سلیمانی متعلق به جغرافیای اسلامی است و قطعا انتقام جغرافیای مقاومت بسیار سخت و غیرقابل کنترل است و مهارشدنی نخواهد بود.

معاون عملیات کل سپاه تاکید کرد: پیشی‌بینی می‌کنم آمریکایی‌ها در پی این انتقام مجبور خواهند بود منطقه را ترک کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    سیدعلی،وقتی میگوید انتقام سختی میگیرد،مثل وقتی فتوی میدهد بمب اتم نمیسازیم،واقعیتیست که دنیا خواهدفهمید-آمریکائیها وتمام ابرقدرتهای شرق وغرب وهم پیمانانشان بزودی اینرا خواهند فهمید-آمریکاییها وائتلاف غربی،عربی وعبری،باید بدانند که(تمام پایگاه هایشان درمنطقه،ناوهای هواپیما برشان وتمام منافعشان)بزودی وتا قبل ازچهلم سردار دلها،نابود خواهدشد(البته همه این حملات باید ازخاک،عراق،لبنان،فلسطین،سوریه،یمن،نیجریه،افعانستان،پاکستان...بجزایران باشدتا پایگاه امن دائمی برای مقاومت،حمایت وجنگ وجودداشته باشد،کره شمالی،روسیه وچین غارتگر هم برای منافع خودشان هم که شده باید ازحریم هوایی ایران دفاع کنندوتجهیزات ومایحتاج غذایی...دراختیار ایران قراردهد)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس