کد خبر 1025939
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
۸۰ درصد داوطلبان آزمون استخدامی کارت گرفتند

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، نتایج آزمون استخدامی در نیمه دوم دی ماه ۹۸ اعلام می گردد که ۱۸هزار و۹۵ نفر بعد از مراحل گزینش استخدام می شوند.

به گزارش مشرق، علی الهیار ترکمن بعدازظهر پنجشنبه با عنوان اینکه نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان از نیمه دوم دی ماه سال جاری اعلام می‌گردد، افزود: مطابق اعلام سازمان سنج کشور، دوبرابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان از ۱۵ دیماه ۹۸ اعلام می‌گردد و آموزش و پرورش تعداد ۱۸ هزار ۹۵ نفر سهمه استخدام دارد..

بیشتر بخوانید:

چوب بزرگ آموزش‌وپرورش لای چرخ استخدام معلمان حق‌التدریس!

وی اضافه کرد: ما بر اساس اسامی اعلام شده از سوی سازمان سنجش افراد را وارد فرایند مرحله گزینش و تأئید نهایی می‌کنیم و قبول شدگان به دوره‌های آموزشی معرفی می‌شوند تا برای مهرماه سال آینده وارد چرخه‌ی آموزش در مدارس شوند.

الهیار ترکمن با بیان اینکه ۳۶۰ هزار دانش آموز کشور در مدارس شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش آموزان از اولویت‌های آموزش و پرورش است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: علی رغم همه محدودیت‌های مالی آموزش و پرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه روزی و تأمین سرانه غذایی و رفاهی آنها بهره ببریم.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی به سمت مدارس شبانه روزی سوق دهیم و همچنین در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم

الهیار ترکمن با بیان اینکه سرانه غذایی دانش آموزان مدارس شبانه ریزی کمتر از ۵ هزار تومان است، بیان داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات وزارت آموزش و پرورش مختص مدارس شبانه روزی است که با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه ریزی و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه ریزی واریز می‌گردد و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه روزی واریز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس