علی الهیار ترکمن - کراپ‌شده

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان تا دو هفته دیگر گفت: استعلام قیمت از شرکت های بیمه تکمیلی با دو هدف مشخص آغاز شده است.

به گزارش مشرق، علی الهیار ترکمن درباره پرداخت هزینه های درمان کرونای فرهنگیان افزود: تاکنون در هیچ کدام از شرکت هایی که بیمه تکمیلی ارایه می کنند، سرفصل جداگانه ای تحت عنوان کرونا وجود ندارد، برخی شرکت ها پیشنهادهای ویژه ای داده اند اما در چارچوب بیمه های تکمیلی نیست.

وی ادامه داد: اما از آنجا که کرونا جزو بیماری ها محسوب می شود، اگر شخصی بستری شود هزینه هایش از بیمه تکمیلی موجود قابل تامین است. امسال هزینه درمان تعدادی از فرهنگیان که کارشان به بستری کشیده شده بود را پرداخت و به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کردیم که حتماً باید کرونایی ها را در اولویت ویژه خودشان قرار دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین در مورد جزییات قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: قرارداد فعلی پایان آذرماه به اتمام می رسد. استعلام قیمت از شرکت ها را شروع کردیم و دو هدف مشخص داشتیم. نخست آنکه فعالیت های ما محدود نشود و بتوانیم همان ۱۳ فعالیت بلکه بیشتر از آن را ارائه کنیم و دوم آنکه شوک قیمتی برای فرهنگیان نداشته باشیم.

الهیار ترکمن افزود: با توجه به موارد مشخص شده، استعلام قیمت ها انجام و در راستای صرفه و صلاح فرهنگیان اقدام می کنیم.

وی درباره تغییر از روش صندوقی به بیمه گری نیز گفت: قطعاً تغییر از روش صندوقی به بیمه گری یک شوک قیمتی را ایجاد می کند، ما در حال بررسی هستیم که ببینیم این میزان چقدر است و تا چه اندازه با توان مالی فرهنگیان همخوان است یا چقدر متقاضی وجود دارد. همه این موارد را بررسی و در قرارداد جدید لحاظ می کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا دو هفته دیگر وارد قرارداد جدید می شویم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    شما که همه جا کپی می کنید نمیشه بیمه فرهنگیانم از سایر ادارت کپی برداری کنید ما فرهنگیان حاضریم با کمال میل خدمات حداقلی هر اداره ای رابا بیمه تکمیلی تمام عیار خود مبادله کنیم ویک سخن با وزیر محترم وواقعا خواستنی اینقدر منافع شخصیتون در مذاکره با شرکت های بیمه رو به عنوان منافع فرهنگیان جا نزنید البته شما هم دست پرورده رییس جمهور جون جونیمونید.که با وعده صد روزه امد ولی بعد هفت هشت سال هنوز روز اولش رد نشده ممنون میشم ازسایت خوب شما هم اگه بجای خبرهای در مورد فرهنگیان وگفتگو با وزیر خود خوانده آموزش وپرورش اخبار بیمه سایر کارمندان و...را پوشش دهید با تشکر وسپاس بسیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس