بهمن ماه، از ماندگارترین و به یادماندنی ترین روزها در تاریخ ملت بزرگ ایران است که هر ساله در آن جشن نورافشانی و آتش بازی زیبایی اجرا می شود. روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که رساترین فریاد انقلابی تاریخ به گوش جهانیان رسید، الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

نورافشانی و آتش بازی

در سال های مبارزه با رژیم طاغوت قبل از انقلاب، بالاخره روز سرنوشت فرا رسید و در 22 بهمن 1357، نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد. مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام 2500 ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز گردید.

مردم ایران همه ساله در یوم الله 22 بهمن، طبق سنت 40 ساله ی ملت غیور ایران در شامگاه 21 بهمن ماه بر فراز بام ها طنین "الله اکبر" طنین انداز می شود و تلفیق آن با صدای لوازم نورافشانی به طور مداوم به گوش می رسد.

برای برگزاری هرچه باشکوه تر ایام‌الله دهه فجر، برگزاری سازمانی، آتش بازی هوایی و دیگر برنامه های خود را به مجموعه ی نورافشانان بسپارید. اجرای مراسم نورافشانی برای روز 22 بهمن، از جمله تمهیداتی است که سازمان ها و ارگان ها برای اجرای بهتر و زیباتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی اخذ می کنند.

نورافشانی و آتش بازی

مجموعه ی نورافشانان، از جمله باسابقه ترین و بهترین تیم ها و مجموعه های نورافشانی در ایران است که برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن 22 بهمن، با تکیه بر دانش و بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین مواد و محصولات، طراحی آتش بازی هوایی و زمینی، آبشار سرد برای سالن های مسقف، انواع دود رنگی و موارد بسیار دیگر، به ارائه ی خدمات برای جشن ارگان های دولتی، سازمان ها و شرکت ها می پردازد.

نورافشانی و آتش بازی

با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و بهره گیری از دستگاه ریموت آتش بازی، می توان مراسم آتش بازی 22 بهمن را با زمانبندی و زیبایی هر چه تمام تر برگزار کرد. استفاده از افکت ها و دستگاه های آتش بازی مانند بخار سنگین ، بخار بالا ، دستگاه شبیه ساز آبشار ، ریسه های نوری ، آذین بندی ، استفاده از گل و بادکنک برای تزئین سن محل برگزاری جشن ، از دیگر خدمات نورافشانان است که می تواند بهترین مکمل برای نورافشانی مراسم باشد که در سالن جلوه ی بی نظیری دارد. به شما پیشنهاد میکنیم از وبسایت نورافشانان دیدن کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس