کد خبر 1025365
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
علی اصغر خاجی

علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی امروز ۱۰ دیماه ۹۸ در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی امروز ۱۰ دیماه ۹۸ در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت رایزنی و مشورت دو کشور در خصوص تحولات سوریه و منطقه، چشم انداز کار کمیته قانون اساسی و دور سوم آن، تحولات ادلب و شرق فرات را با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مورد بحث و گفتگو قرار داد.

بیشتر بخوانید:

تاکید بشار اسد بر مبارزه دولت سوریه با تروریسم

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر سیاسی و نظامی سوریه، تداوم حمایت های کشورمان را از این کشور مورد تاکید قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در روند آستانه در ادامه مباحث مطرح شده در چهاردهمین اجلاس آستانه را با رئیس جمهور سوریه مورد بحث و بررسی قرار داد.

بشار اسد نیز در این دیدار با اشاره به هماهنگی های دو کشور اظهار داشت: جمهوری عربی سوریه با وجود همه اشکالاتی که حامیان تروریسم ایجاد می کنند، بر مبارزه با تروریسم و بر گسترش حاکمیت دولت بر سراسر سرزمین سوریه تاکید دارد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه و برخی دیگر از مقامت بلند پایه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار علاوه بر تحولات سوریه و بویژه کمیته قانون اساسی این کشور، تحولات منطقه و بویژه آخرین وضعیت جاری در لیبی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دو طرف در پایان بر اهمیت روابط راهبردی دو کشور و ضرورت تداوم تبادل نظر و مشورت های دائمی در مورد مسائل منطقه ای و بین المللی تأکید کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس