پاسخ کمیته سیاسی ائتلاف نیروهای انقلاب به بیانیه ۷۷نفره اصلاح‌طلبان

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما برای رسیدن به لیست تهران، سه مرحله را در نظر گرفته‌ایم که طبق زمان‌بندی از پیش طراحی‌شده در حال اجرای آن هستیم.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خبری که در کانال تلگرام خود منتشر کرده است، به این پرسش پاسخ داده است که: شورای ائتلاف لیست ۳۰ نفره تهران را کی و چگونه انتخاب می‌کند؟ در این راستا مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مرحله، اول بررسی معیارها، شاخص‌ها و توانمندی‌های کاندیداست تا از بین کاندیدا تعداد واجد شرایط را انتخاب می‌کنیم تعداد گزینه‌های مرحله اول مشخص نیست ممکن ۱۵۰ نفر باشد و یا ممکن است به ۳۰۰ نفر هم برسد. 

بیشتر بخوانید:

فهرست ائتلاف اصولگرایان در تهران چطور مشخص می‌شود؟

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: در این مرحله شاخص‌های لازم را درباره کاندیدا مورد بررسی قرار خواهیم داد تا گزینه‌هایی که شاخص‌های اولیه شورای ائتلاف را برای نمایندگی مجلس دارند، مشخص شوند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم، کاندیدای مشخص شده در مرحله اول را در مجمع عمومی ۱۸۰۰ نفره که حدود ۱۰ بهمن برگزار خواهیم کرد، افزود: به رأی اعضای مجمع خواهیم گذاشت تا در نهایت این تعداد به ۶۰ نفر برسند. 

چمران اضافه کرد: در این مرحله، شصت نفری که آرای بیشتری در مجمع ۱۸۰۰ نفره داشته باشند در مرحله بعد مورد توجه خواهند بود و کسانی که نتوانند در جمع ۶۰ نفر قرار بگیرند، حذف خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت و در مرحله سوم، درباره این ۶۰ نفر که خروجی ۲ مرحله گذشته بوده‌اند در کل شهر تهران نظرسنجی خواهیم کرد تا سی نفری که بیشترین رأی مردمی را داشته باشند در لیست نهایی شورای ائتلاف قرار بگیرند. 

چمران در پایان گفت: این نظرسنجی توسط مراکز معتبر انجام خواهد شد و قطعاً در سراسر شهر تهران نظر مردم را لحاظ خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 2
    تو رو خدا این واژه گندیده اصول گرایی را به کار نبرید حالمون از اصول و اصلاح بهم می خوره به کار بردید قطعا شکست می خورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس