یحیی گل محمدی

باشگاه شهرخودرو مشغول مذاکره با بازیکنان مد نظر خود است تا بتواند هر چه زودتر برای شروع نیم‌فصل دوم آماده شود.

به گزارش مشرق، شهر خودرویی‌ها به زودی تمرینات خود را در مشهد استارت می‌زنند و سپس از ۱۴ دی به باشگاه ایرانیان در امارات می‌روند تا اردوی ۸ روزه خود را آغاز کنند. این اردو قرار است مهم‌ترین بخش آمادگی برای برنامه تاکتیکی عنابی‌پوشان شهر مشهد باشد. سپس به خانه برمی‌گردند تا برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ آماده شوند.

شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه شهرخودرو موفق شدند مذاکرات خود با سه بازیکن سرشناس لیگ برتری را به مرز قطعیت برسانند. سعید مهری از تراکتور فقط یک امضا تا رسمی شدن قراردادش با شهرخودرو فاصله دارد. او یک وینگر و هافبک راست است که توانایی بازی در فاز حمله را دارد. مهری می‌تواند حتی اولین خرید باشگاه لقب بگیرد. نفر بعدی هم چهره‌ای نام‌آشنا است. مرتضی تبریزی مهاجم استقلال که فصل قبل بازوبند کاپیتانی و پیراهن ذوب‌آهن را به مدیران باشگاه تحویل داد و راهی کمپ آبی‌پوشان شد، اما هرگز نتوانست دوران خوب خود در اصفهان را این بار در پایتخت ادامه بدهد. حالا باشگاه شهرخودرو به دنبال جذب تبریزی است و می‌خواهد هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی فقط در تیم ملی!

در نهایت امید عالیشاه مهاجم و وینگر پرسپولیسی‌ها را در لیست شهرخودرو می‌بینیم. البته مدیران باشگاه می‌گویند یحیی گل‌محمدی نام او را به ما نداده، اما نمی‌توان این موضوع را به راحتی باور کرد زیرا فردی به عنوان واسطه می‌خواهد عالیشاه را به شهرخودرو نزدیک کند.

شنیدیم احتمال جذب دو بازیکن دیگر غیر از نام‌های مطرح شده، وجود دارد تا لیست یحیی پر شود. شاید یکی از این بازیکنان، خارجی و برزیلی برای پست وینگر باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس