حمیداوی

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: اگر بحث ملی باشد یحیی گل محمدی را فقط به تیم ملی خواهیم داد.

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو که برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، به خبرنگاران گفت: با دعوت انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودم تا بازی را تماشا کنم و هیچ دلیل خاص دیگری وجود نداشت.

وی در مورد اینکه یحیی گل محمدی هم از تیم ملی و هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: اگر بحث تیم ملی ایران باشد مطمئنا یحیی را به تیم ملی خواهیم داد اما در غیر این صورت گل محمدی در شهر خودرو باقی خواهد ماند و تا زمانی که قرارداد دارد ما در خدمت او هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود امید عالیشاه در نیم فصل به شهر خودرو خواهد پیوست گفت: در خصوص هیچ صحبتی صورت نگرفته و این موضوع را از شما می شنوم.

مدیرعامل شهر خودرو در پاسخ به این سئوال که گفته می شود چند بازیکن شهرخودرو خواستار جدایی هستند، تصریح کرد: تا دوشنبه تمرینات ما تعطیل است و بعد از آن قرار است که سرمربی تیم لیست ورودی و خروجی ها را به ما ارائه کرده تا بر اساس آن کارمان را آغاز کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهر خودرو با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایجی به مراتب بهتر از نیم فصل اول بگیریم.
 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    من که بعنوان یک پرسپولیسی این مربی رو یک ریال هم قبول ندارم ،کسی که بازی خداحافظی مهدی کیا با سپاهان اون بی احترامی رو به اسطوره فوتبال ایران کرد خودش رو از چشم همه انداخت. باشه ارزانی خودتون. مربی تیم ملی یا قلعه نویی یا علی دایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس