کد خبر 1024915
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
لوگوی پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس‌ گفت: باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک‌ قهرمانی نیم فصل و صعود به نیمه نهایی جام حذفی تاکید می کند این‌ موفقیت‌ها تکرار نمی شود مگر در سایه همدلی و اتحاد همه جانبه.

به گزارش مشرق، حسین قدوسی اظهار داشت: حفظ تمرکز و آرامش رمز موفقیت پرسپولیس است و بدون آنها نمی‌توان موفقیت ها را تکرار کرد.

 وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات عنوان کرد: درباره نقل و‌انتقالات‌ و‌ برخی مسائل دیگر هم‌ از هواداران‌ درخواست می‌شود به گمانه زنی‌ها توجه نشود چرا که می بینیم بسیاری از گمانه زنی ها از جمله مذاکره با انصاری فرد، رضاییان، محرمی، پورعلی گنجی، دامیایو و...هیچ پایه و اساسی نداشته چرا که‌ این نفرات ملی پوش یا شناخته شده به واسطه برخورداری از وضعیت خوب در تیم‌های خارجی تحت قرارداد و‌ عدم‌ تمایل به بازی در لیگ ایران در مقطع کنونی و‌ یا عدم‌ اعلام نیاز آقای کالدرون‌ به جذب دفاع راست یا مدافع میانی نه گزینه خرید باشگاه بوده اند و نه در لیست خرید کادر فنی. 

 وی افزود: برای جذب نفرات ایرانی مدنظر کادر فنی نیز اقداماتی برای اخذ رضایت نامه انجام شده اما از آنجا که باشگاهها دوست ندارند ستاره های خود را از دست دهند باشگاه پرسپولیس کار سختی برای اخذ رضایت نامه گزینه های خرید دارد اما مدیریت تلاش خود را انجام می‌دهد. 

بیشتر بخوانید:

واکنش پرسپولیس به ترانسفر خلیل‌زاده

قدوسی تاکید کرد: بطور کلی همه ما باید در راستای تکرار موفقیت‌های پرسپولیس قدم برداریم و تکرار‌ این‌ موفقیت‌ها بدون همدلی، آرامش در نظر گرفتن مصلحت تیم حمایت و پرهیز از حواشی میسر نخواهد شد. 

 مدیر روابط عمومی این باشگاه خاطر نشان کرد: به امید خدا با حمایت هواداران عزیز تلاش مجموعه مدیران و پرسنل باشگاه درایت کادر فنی و سخت کوشی بازیکنان شاهد آن باشیم که قهرمانی در نیم فصل و صعود به نیمه نهایی جام حذفی منجر به قهرمانی در پایان فصل شود.

 قدوسی همچنین در خصوص اینکه گفته می شود برخی از بازیکنان خبرچینی کرده اند گفت: آقای کالدرون در هیچ یک‌ از جلساتی که با مدیریت داشته در مورد خبرچینی عالیشاه و کامیابی‌نیا و هیچ بازیکن دیگری حرفی نزده است. این دو بازیکن‌هم‌ از پرسپولیسی‌های متعصب هستند و زحمات زیادی هم‌ در این سالها متحمل شده اند و‌ برای شان موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است .

وی اضافه کرد: بازی نکردن عالیشاه‌ همچون‌ برخی نفرات دیگر تیم تصمیم و نظر آقای کالدرون بوده و دیدیم که عالیشاه هم به تصمیمات سرمربی احترام گذاشته و حتی در برنامه تلویزیونی اعلام داشت که تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا بتوانم در افکار و برنامه‌های آقای کالدرون جایگاه خوبی داشته باشم. همچنین سرمربی تیم  از سخت کوشی کامیابی نیا و‌ تلاش او برای بازگشت به میادین  تمجید کرده و حتی دیدید که از او در بازی‌های اخیر بهره برده است. 

قدوسی تاکید کرد: از هواداران پرسپولیس درخواست می‌کنیم که فقط برای حمایت و افزایش همدلی‌ها تلاش کرده و از توجه به حواشی و گمانه زنی‌ها توجهی نداشته باشند چرا که تیم پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. باشگاه امور نقل و انتقالات قطعی شده از نگاه کادر فنی را پیگیری می‌کند و‌ برخی مسائل نیر مستلزم‌ هماهنگی‌های مجدد است تا در نهایت طبق نظر سرمربی بتوان برای تقویت تیم اقدام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 3
    هر چی این یارو قدوسی گفت بدونید که حقیقت برعکسشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس