کد خبر 1024820
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
ماهواره

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از تست موفقیت آمیز مدل مهندسی ماهواره مخابراتی «ناهید ۲» خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران امروز یکشنبه با حضور در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره این پژوهشگاه از چگونگی پیشرفت پروژه ماهواره «ناهید٢» بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

پیشرفت رضایت بخش برای ماهواره پارس 1

در این بازدید مطرح شد که مدل مهندسی پروژه ماهواره مخابراتی «ناهید٢» تجمیع شده و تست‌های آن نیز با موفقیت به انجام رسیده است.

حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در نشستی با متخصصان و کارکنان پژوهشکده سامانه‌های ماهواره‌ای خطاب به متخصصان و تلاشگران جوان این پژوهشکده گفت: بزرگ‌ترین دارایی ما وجود شما جوانان متخصص و فناور است.

وی ادامه داد: رویکرد ما، جوانگرایی بوده و در این جهت، جوانان متعهد و متخصص بسیاری در مجموعه پژوهشگاه فضایی ایران در پست‌های مدیریتی منصوب شدند.

صمیمی افزود: نقطه قوت و قدرت پژوهشگاه فضایی ایران در پیشبرد مأموریت‌ها و موفقیت‌های حاصله به وجود شما جوانان است. مطمئن باشید قدر شما را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم در جهت بهبود وضعیت شغلی شما، تسهیلاتی را فراهم کنیم.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با اظهار رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره، گفت: از دیدن این کارها که نتایج فعالیت‌های شما متخصصان جوان است، کلی انرژی گرفتم و مطمئنم پژوهشگاه فضایی ایران با برخورداری از این نیروها، می‌تواند در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرآمد باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    2 6
    این یکی هم مثل ناهید یک منفجر نشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس