کد خبر 1024160
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
آنچلوتی

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون علاقه‌مند است دو شاگرد پیشین خود را به ترکیب آبی‌پوشان مرسی‌ساید اضافه کند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی که در اوایل ماه دسامبر از سمت سرمربیگری ناپولی اخراج شد و جای خود را به جنارو گتوزو داد، بلافاصله از سوی مدیران باشگاه اورتون به عنوان سرمربی آبی‌پوشان مرسی‌ساید انتخاب شد. این سرمربی ایتالیایی که در اولین حضورش روی نیمکت اورتون، این تیم را به برتری خانگی یک بر صفر مقابل برنلی در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس رساند، اکنون به فکر تقویت تیم تحت‌هدایتش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو است و بدین منظور دو شاگرد پیشین خود را در نظر دارد.

بیشتر بخوانید:

شاگرد کی‌روش اولین خرید احتمالی آنچلوتی

بر اساس گزارش سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا، آنچلوتی قصد دارد دریس مرتنس و لورنزو اینسینیه را به ترکیب اورتون اضافه کند، برای همین از مدیران این باشگاه انگلیسی خواسته تا نسبت به فعال کردن بند فسخ 10 میلیون یورویی مرتنس 32 ساله در ماه ژانویه اقدام کنند. قرارداد این مهاجم بلژیکی که در فصل جاری آمار 9 گل‌زده و 4 پاس‌گل از خود برجای گذاشته، در پایان فصل جاری با ناپولی به پایان می‌رسد.

دیگر بازیکن مدنظر آنچلوتی، اینسینیه 28 ساله است، هرچند جذب این بال ایتالیایی دشوارتر به نظر می‌رسد چون او تا پایان ماه ژوئن 2020 با ناپولی قرارداد دارد. اینسینیه این فصل در 19 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 4 گل، 6 پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

اورتون در دومین دیداری که کارلتو را روی نیمکت خود می‌بیند از ساعت 18:30 امشب در خانه نیوکاسل به میدان می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس