کد خبر 1023910
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
رافائل سانتوس بوره

کارلو آنچلوتی برای تقویت تیم جدید خود مهاجم جوان ریورپلاته و تیم ملی کلمبیا را تحت نظر گرفته است.

به گزارش مشرق و به نقل از میرور، سران باشگاه اورتون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در پی جذب رافائل سانتوس بوره مهاجم کلمبیایی ریورپلاته خواهند بود. این بازیکن ۲۴ ساله بخاطر عملکرد تاثیرگذار و درخشان خود در ترکیب تیم مارسلو گایاردو تحت نظر تیم‌های دیگری همچون اتلتیکو مادرید نیز قرار گرفته و تافی‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن بایستی با اتلتی که پنجاه درصد از حق خرید این مهاجم را در اختیار دارد، به رقابت بپردازند.

نمایش‌های موثر این مهاجم در فصول اخیر که با گلزنی در دیدار نیمه نهایی و فینال رقابت‌های کوپا لیبرتادورس سال گذشته تکمیل شد، باعث شده است که نام وی در لیست مدنظر کارلو آنچلوتی سرمربی جدید اورتون قرار بگیرد و مدیران این باشگاه حاضر به پرداخت ۱۶ میلیون یورو برای جذب این بازیکن باشند.

رافائل بوره دوران حرفه‌ای خود را در تیم دپورتیوو کالی کلمبیا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۵ و در بیست سالگی به اتلتیکو مادرید پیوست. وی قبل از حضور در ریورپلاته، در حالی که عضوی از روخی بلانکو به شمار می‌رفت، به صورت قرضی حضور در تیم‌های دپورتیوو کالی و ویارئال را نیز تجربه کرد و از سال ۲۰۱۷ به صورت دائمی به عضویت ریورپلاته درآمد.

بوره در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان کلمبیا دعوت شد و در سپتامبر ۲۰۱۹ نیز با نظر کارلوس کی روش اولین بازی ملی خود را در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی برزیل انجام داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس