کد خبر 1023734
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
گواردیولا

پپ گواردیولا تیمش را آماده یک برهه دشوار در لیگ برتر انگلیس کرده است.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد تیم آبی‌پوش شهر منچستر آماده برهه دشوار کریسمس است.

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: برنامه منچسترسیتی در ایام کریسمس به این صورت است که ما روزهای 23 و 24 دسامبر تمرین داشتیم. شب بیست و چهارم  و روزبیست و پنجم  تعطیل بودیم و از روز 26 دسامبر دوباره تمرینات شروع می‌شود. روز 27 هم که با ولوز بازی داریم. بهترین راه برای آماده سازی تیم در این دوران پرفشار، معطوف کردن تمام تمرکز به بازی بعدی است. فعلا به اینکه کدام بازیکنان روز جمعه به میدان خواهند رفت، فکر نمی‌کنم. البته  باید نیم نگاهی هم به بازی با شفیلدیونایتد داشت چون فاصله بین  2 بازی تنها 48 ساعت است.دی‌بروینه هیچ مشکلی ندارد و آماده است. داوید سیلوا بهتر از قبل شده اما هنوز زمان بازگشتش فرا نرسیده است. درباره آگوئرو هم نمی‌دانم. روز به روز بهتر از قبل می‌شود، با این حال استونز آماده نیست.

بیشتر بخوانید:

بدترین کریسمس منچستر در ۳۰ سال اخیر +عکس

او در ادامه افزود:  آرتتا حالا سرمربی آرسنال است. ما برای بازی با لسترسیتی هم بدون مشارکت او آماده شدیم؛ دقیقا در همان مسیری که چند سال اخیر کار کرده بودیم. حالا بدون آرتتا کمی بیشتر تلاش خواهیم کرد. وولوز همیشه یکی از سرسخت‌ترین رقبا بوده است. نونو اسپریتو در حال انجام کاری فوق العاده در این تیم است. بازی با وولوز چه در خانه چه خارج از خانه بسیار دشوار است. آنها تیمی به غایت سازمان یافته به همراه سرعتی باورنکردنی در خط حمله هستند. امیدوارم جمعه بتوانیم روند خوبی که در چند هفته اخیر داشته‌ایم را ادامه دهیم. وضعیت من درمنچسترسیتی خوب است. با همان افراد همیشگی کار می‌کنیم. بازیکنان عوض می‌شوند اما من تغییرات زیادی انتظار نداشتم. در ابتدا کنجکاو بودم ببینم آیا در لیگ برتر جان سالم به در می‌بریم یا نه. من با همه خانواده و دوستانم به منچستر آمدم و از روز اول سعی کردم هر چه زودتر خودم را با محیط وفق بدهم. حالا شناخت بیشتری از رقابت‌ها دارم. این چهارمین فصل حضورم در سیتی است. فصل بعد، پنجمی خواهد بود چون  سعی می‌کنم سال بعد هم اینجا باشم. زمانی طولانی است. بی نهایت در منچسترسیتی خوشحالم. نمی‌دانم شایسته قرارداد جدیدی هستم یا نه. سطح تیم بسیار بالاتر رفته است؛ درست مثل توقعات. می‌توانیم با این مسائل کنار بیاییم. فقط هم به من بستگی ندارد. وقت برای فکر کردن به آینده زیاد است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس