کد خبر 1023687
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌پوشان پایتخت بعد از اینکه پول خود را از باشگاه دریافت کرد، به همه حرف‌های خود پشت کرد.

به گزارش مشرق، پس از کش و قوس‌های فراوانی که میان آندره‌آ استراماچونی و باشگاه استقلال رخ داد، در نهایت باشگاه ایرانی با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که همکاری مربی ایتالیایی با این باشگاه به پایان رسیده است.

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به پایان همکاری آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال گفت:‌ واقعا از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحت هستیم. مدیران باشگاه اگر سر وقت پول استراماچونی را می‌دادند، چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. در حال حاضر هم دست ما به جایی بند نیست و باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و قرار است چه کسی هدایت استقلال را بپذیرد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی زرنگ باشد به استقلال نمی‌آید

او ادامه داد: هر کسی که قرار باشد بعد از استراماچونی هدایت استقلال را قبول کند کار سختی خواهد داشت. استقلال بعد از مدت‌ها داشت نمایش خوبی ارائه می‌داد و توانسته بود نتایج خوبی بگیرد اما اینجا تنها هواداران بودند که با این اتفاق زیر سوال رفتند. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی برای استقلال خواهد افتاد.

فریبا در ادامه افزود:‌ استراماچونی در چند وقت اخیر و کش و قوس‌هایی که میان خودش و باشگاه رخ داد، توانست پولش را بگیرد و در نهایت به تمام حرف‌هایی که زده بود، از جمله قولی که به آن کودک نابینای استقلالی داده بود،‌ پشت کرد و در آخر هواداران هستند که اینجا سوختند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جانشین استراماچونی تاکید کرد: من آرزو می‌کنم هر که به استقلال می‌آید، موفقیت آمیز عمل کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    1 0
    چه کردین با تیم که دوباره صدر رو دادیم رفت ///
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    9 1
    هوادار باید عاقل باشه! فکر کردن سوپر من پیدا کردن!!!
  • یاحسین IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    استراماچونی همون موقع که از ایران رفت، دیگه رفته بود، باید به آبی عشق داشته باشی تا پاش بمونی، استرا همچین عاشق آبی نبود، فقط درظاهر آبی بود
  • با افتخار استقلالی ام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    بابا به خدا این استراماچونی از جو و وضعیت نهایت سو استفاده رو کرد...واقعا هواداران واقعی استقلال باید درس عبرت بگیرند و دیگه هرگز فضا رو بیش از پیش ملتهب نکنند ، استراماچونی در تیم اسپارتاک یونان شش ماه حقوق نگرفت اما هیچ اعتراض آنچنانی نکرد . متاسفانه روزهایی که استقلال داشت خوب نتیجه می گرفت ، یه عده هوادارنما اومدن و جو رو ملتهب کردند و این استراماچونی هم نهایت سو استفاده رو کرد ، البته به این میگن بی احترامی و بیشعوری ...واقعا برای استراماچونی متاسفم . این جوجه مربی تو استقلال جون گرفت ولی تا تونست خنجر از پشت زد .
  • هوادار واقعی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    اینقدر حرف الکی پخش نکنید. کسایی که خنجر از پشت زدن تو باشگاه دارن به دل ما هوادارها می‌خندن. استراماچونی همون مرد صادق و با درایتی هست که با پست یک پسر بچه‌ی نابینا گریه کرد و با بغض حرف زد. کسی نمی‌تونه عدم همکاری باشگاه برای برگشتن آقای استراماچونی رو بپوشونه. زنده باد اس اس با استرا، ما اس اس بی‌استرا نمی‌خوایم حتی با بهترین‌ها بقیه که بماند...
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    10 4
    لعنت خدا بر استرا
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
      9 1
      لعنت بر دلال کروات
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    1 1
    از همون موقعی که استرا گذاشت رفت مدیران اسقلال باید به فکر گزینه جایگزین میبودن
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    2 0
    فتح الله زاده و بقیه باید استعفای دسته جمعی کنند
  • مهدی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    2 2
    استرای نامرد.بری دیگه بر نگردی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس