کد خبر 1022929
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
اسماعیل حلالی

یک هافبک پیشین پرسپولیس با بیان این که شهرداری ماهشهر بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت گفت که همین موضوع کار را برای این تیم دشوار کرده بود.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر که به برد دو بر صفر این تیم و صعود به مرحله بعدی جام حذفی منجر شد گفت: بازی به دلیل کیفیت و شرایط نامساعد زمین، شکل خوبی نداشت. در نیمه اول تیم ماهشهر بسته و با دفاع فشرده بازی می‌کرد به همین دلیل شاید پرسپولیس نتوانست آن طور که باید عمل کند و به گل برسد.

او ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که کالدرون انجام داد تیم هجومی‌تر شد و با گلی هم که پرسپولیس به ثمر رساند بازی از آن شرایط خارج شد و تیم ماهشهر هم بازی رو به جلوتری نسبت به نیمه اول انجام داد و بازی پایا پای‌تری را شاهد بودیم. در چنین بازی‌هایی تیم‌ها ترجیح می‌دهند بازی دفاعی‌تری را به به نمایش بگذارند و از گلزنی حریف جلوگیری کرده و کار را به ضربات پنالتی بکشانند.

بیشتر بخوانید:

پیغام کالدرون برای بیرانوند

حلالی درباره نبود علیرضا بیرانوند و حاشیه‌هایی که این اتفاق به وجود آورد هم گفت: به نظرم کالدرون تصمیم درستی را گرفته است و در هر تیم این سرمربی است که باید تصمیم‌گیری کند. رادوشویچ هم در چند بازی که درون دروازه حضور داشته عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است. در سه چهار سال اخیر در تمام بازی‌ها او به عنوان ذخیره روی نیمک نشسته؛ اگر قرار به اعتراض باشد او حق بیش‌تری نسبت به بیرانوند دارد. ما باید این را یاد بگیریم که وقتی در تیمی حضور داریم شرایط تیم را در نظر بگیریم. نکته‌ای که در مورد رادو وجود دارد این است که همیشه موفقیت تیم را به موفقیت خودش ترجیح داده است. حتی در بعضی از بازی‌ها با وجود عملکرد خوبی که داشت باز هم در بازی بعد روی نیمکت بود ولی هیچ اعتراضی نمی‌کرد. وقتی بازیکنی عملکرد خوبی در تیم دارد باید از او استفاده کرد و آقای بیرانوند نباید به دلیل دو بار نیمکت نشینی چنین رفتاری از خود نشان می‌داد و حتی باید رادو را تشویق کند و هم‌چنین تلاش خود را بیش‌تر کند.

وی افزود: مهدی رحمتی هم در تیم ملی یک روز آمد و گفت خسته هستم و با همین حرف نا به جا در حالی که می‌توانست سال‌ها سنگربان تیم ملی باشد از تیم خط خورد. بیرانوند هم باید بداند که باید به تلاشش ادامه بدهد و دو بازی بازی نکردن خیلی مساله مهمی نیست.

حلالی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند جام حذفی را از آن خود کند؟ گفت: بازیکنان پرسپولیس پیش از این طعم قهرمانی را چشیده‌اند و باید برای تجربه این موفقیت باز هم تلاش کنند. هرچند که فکر می‌کنم راه سختی پیش رو دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ حقیر IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 5
    از یه لنگی بیش از این انتظار نمیره
  • ریحانه IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 0
    زنده باد آقا ی حلالی عزیز و دوست داشتنی واقعا گل گفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس