کد خبر 1022883
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
سردار حسین رحیمی

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس لحظه به لحظه تحرکات دشمنان را دنبال و مقتدرانه با افرادی برخورد می‌کند که قصد داشته باشند، کوچکترین خدشه به امنیت مردم و جامعه وارد کنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه مردم ما باید این واقعیت را بپذیرند که با یک بمباران تبلیغاتی، شایعه‌سازی و دروغ‌گویی از طرف دشمنان روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: دشمن از انواع و اقسام امکانات مانند شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی برای این بمباران تبلیغاتی، شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس پایتخت افزود: مردم بدانند این افراد، دوست هیچ قشری از ملت ایران نیستند؛ از طرفی ادعای مردمداری می‌کنند اما از طرف دیگر نمی‌گذارند دارو به بیماران خاص برسد.

وی تصریح کرد: دشمن تمام فشارها را به سرکردگی امریکا به ملت ما تحمیل کرده است.

این مقام انتظامی درباره تحرکات و برنامه‌ریزی دشمن برای آینده نیز گفت: پلیس لحظه به لحظه تحرکات دشمنان را دنبال و مقتدرانه با افرادی برخورد می‌کند که قصد داشته باشند کوچکترین خدشه به امنیت مردم و جامعه وارد کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 0
    سلامت باشین :)
  • LB ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 0
    دشمن بیرونی نیست.. خیلی از همین مسئولین داخلی دشمن هستند ..
  • حسين DE ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    1 0
    سردار خدا قوت، بخش عمده اى از امنيت جامعه مرهون زحمات وتلاشها وفداكاريهاى شما وهمكاران عزيز و محترمتان است كه در سخترين شرايط امروزى با كوشش شبانه روزى امنيت جامعه را فداكارانه تا'مين ميكنيد،خداوند به شما وتمامى همكاران شما در اين امر خير توفيق عطا كند،براى همه شما عزيزان آروزى سلامتى و موفقيت دارم، خداوند نگهدارتان باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس