کد خبر 1022865
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
امباپه

ستاره جوان پاری سن ژرمن به خاطر آسیب دیدگی که دارد راهی قطر شده تا در بیمارستان اسپیتار مورد درمان قرار گیرد.

به گزارش مشرق، نیم فصل نخست رقابت های لیگ فرانسه به پایان رسید و پاریسن ژرمن با اقتدار توانست در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. تعطیلات نیم فصل نیز آغاز شده است. کیلیان ام‌باپه ستاره جوان پاری سن ژرمن تصمیم گرفته که برای تعطیلات راهی قطر شود تا هم چند روز مراحل درمان خود را پشت سر بگذارد و هم از این کشور آسیایی دیدن کند.

بیشتر بخوانید:

امباپه مسی و رونالدو را پشت سر گذاشت

طبق اعلام رسانه‌های قطر این بازیکن جوان در بیمارستان مجهز اسپیتار مراحل درمان خود را پشت سر خواهد گذاشت تا با آغاز لیگ بدون مشکل و آمادگی بالا به میدان برود.

ام‌باپه در دیدار اخیر برابر آمیان برای دویستمین بار با پیراهن پاری سن ژرمن، موناکو و تیم ملی فرانسه به میدان رفت این درحالی است که او تنها 21 سال سن دارد. او توانست دو گل به ثمر برساند تا زمینه را برای پیروزی 4 بر صفر تیمش مهیا کند. او در فصل جاری هم از آمادگی بالایی برخوردار بوده و بهترین گلزن تیمش بوده است.

ام‌باپه در این 200 بازی که به میدان رفته توانسته 177 گل به ثمر رساند یعنی در هر 79 دقیقه یک گل زده که این آماری خیره کننده برای یک بازیکن جوان است و حتی بهتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم است.

این ستاره جوان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای در سال 2015 با موناکو آغاز کرد. او در فصل نخست حتی نتوانست یک گل به ثمر برساند اما در فصل بعد از آن 7 گل در 25 بازی به ثمر رساند.

او در سال 2017 در 62 بازی 32 گل وارد دروازه حریفان کرد و نوید ظهور یک مهاجم بزرگ را داد و راهی پاری سن ژرمن شد.

ام‌باپه بهترین آمار خود را در سال 2019 به ثبت رسانده تا جایی که در 49 دیدار توانسته 44 گل به ثمر رساند.

او سخت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و این احتمال زیاد است که در تابستان راهی کهکشانی ها شود به ویژه اینکه قرارداد خود را هم تمدید نکرده و به نظر می‌رسد که دوست دارد شاگرد زیدان شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس