کد خبر 1023334
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
امباپه

آمار کیلیان امباپه در سن 21 سالگی از دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در آن سن بهتر بوده است.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه روز جمعه 21 ساله شد. این ستاره پاری سن ژرمن در این سن و سال کم قابلیت های فوق العاده خود را به خوبی نشان داده و به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است. همچنین پیش بینی می شود که این فوق ستاره فرانسوی بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به مرد شماره یک دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مرد سال فوتبال فرانسه انتخاب شد +عکس

یک آمار جالب اما درباره کیلیان امباپه جوان وجود دارد. این ستاره فرانسوی تا سن 21 سالگی موفق به ثبت 103 گل شده است. این در حالی است که رونالدو برزیلی 115 گل تا سن 21 سالگی به ثمر رسانده بود و در میان ستاره های فوتبال، تنها این برزیلی از امباپه بهتر بوده است. بعد از رونالدو و امباپه نیمار در رتبه سوم قرار دارد؛ هم تیمی برزیلی امباپه در پی اس جی تا سن 21 سالگی موفق به ثبت 80 گل شده بود. همچنین سرخیو آگوئرو و روملو لوکاکو به ترتیب با 78 و 73 گل زده، از این حیث در رتبه های بعدی قرار دارند.

از سوی دیگر جالب است بدانید که لیونل مسی تا سن 21 سالگی 47 گل به ثمر رسانده بود و کریستیانو رونالدو تنها 27 گل؛ آماری که نشان می دهد امباپه جوان چه قابلیت هایی دارد و می تواند در آینده جا پای این فوق ستاره ها بگذارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • nabimoradpor IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    1 0
    چقدر تفسیرو قیاس مع الفارقی انجام دادین چقدر ساده نگاری و سهل النگاری در این تحیلیل عزیز مگر روز و سالهای بکاری گیری اینا در تیم هارو دیدی بام مقایسه کردی ایا در پست های یکی بازی میکنند؟ مگر میشود کسی که همش پاس میده همکاری میکند و کمک میکند به تیم را با یکی که در نوک حمله و در محوطه جریمه طرف مقابل وایساده برای ضربه زدن به گل را یکی دانست و خیلی چیزهای دیگر خب تو رو هم بزارن تا 21 سالگی در دم دروازه وایسی و بهت بفرستن و گل بزنی خب 100 تا میزنی تنها به این سن و به این تعداد گل که نمیگن بهترین بازیکن؟؟!! مگر بهترین بازیکن بودن فقط به گل هست؟ کار تیمی چی کمک به تیم جی پاس چی ؟ دریبل چی؟ و خیلی چیزهای دیگه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس