کد خبر 1021853
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
امباپه

ستاره جوان پاری سن ژرمن با آمار گلزنی خیره کننده‌ای که از خود به جای گذاشته مسی و رونالدو را پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، کلیان ام‌باپه از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاریسن ژرمن بازی می‌کند. این بازیکن جوان تنها 21 سال سن دارد اما آمار خیره کننده‌ای در گلزنی دارد و نوید یک ستاره بزرگ را برای فوتبال اروپا و فرانسه می‌دهد.

ام‌باپه توانست از نظر با  اختلاف زیادی کریستیانو رونالدو و مسی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

مشتری جدید امباپه

این مهاجم جوان به تازگی 21 ساله شد. او تا الان 103 گل به ثمر رسانده این درحالی است که مسی تا 21 سالگی تنها 48 گل و رونالدو تنها 27 گل به ثمر رسانده‌اند.

ام‌باپه سخت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و به نظر می رسد که این بازیکن دوست دارد که راهی کهکشانی‌ها شود. او پیش از این تاکید کرد که دوست دارد توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورد و به خوبی می‌داند که با رفتن به رئال چنین شرایطی برای او بهتر وجود دارد.

ام‌باپه حاضر نشد که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و این نشان می‌دهد که او قصد جدایی دارد و با توجه به رابطه بسیار خوبی که با زیدان دارد به احتمال خیلی زیاد مقصد بعدی او رئال خواهد بود و جالب اینکه هواداران رئال هم در یک نظرسنجی خواستار جذب این بازیکن شدند و او را بهتری گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو دانستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس