کد خبر 1022690
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
آنچلوتی و زلاتان

در نخستین نشست مطبوعاتی خود پس از به دست گرفتن سکان هدایت اورتون، اذعان داشت با «زلاتان ابراهیموویچ» تماس خواهد گرفت اما با گفتن جمله‌ای شایعات پیوستن وی به این باشگاه را خاموش کرد.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی اوایل هفته جاری جانشین «مارکو سیلوا» در اورتون شد و تساوی بدون گل این تیم مقابل آرسنال را نیز از روی سکوها به تماشا نشست.

بیشتر بخوانید:

مذاکره تیم لیگ برتری با زلاتان

او امروز (دوشنبه) در گودیسون پارک و در حضور خبرنگاران معارفه شد و نسبت به کار کردن با مجموعه کنونی خود ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

آنچلوتی ۶۰ ساله اظهار داشت: تیم خوبی داریم. در واقع تلفیق خوبی در اختیارمان است. بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم که به باشگاه احساس تعلق خاطر دارند.

وی ادامه داد: باتجربه‌ها هستند و در کنار آنان بازیکنان جوان را داریم و این یعنی یک ترکیب خوب. البته باید پیشرفت کنیم اما در حال حاضر موضوع حائز اهمیت این است که بازی‌های مهم زیادی پیش رو داریم. باید تمرکز کنیم و به شخصه با هیات مدیره در مورد برنامه‌ها و چگونگی پیشرفت حرف زده ام.

آنچلوتی که هفته گذشته از سمت خود در ناپولی برکنار شد، افزود: چیزی که من می‌دانم و در مورد آن با فرهاد (مشیری) حرف زده‌ام، این است که تیم باید در لیگ جزیره جنگنده و رقابتی باشد. از نظر من این کافی است. باشگاه قصد ساختن یک ورزشگاه جدید را دارد. باشگاه بسیار بلندپرواز است و خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم.

وی ادامه داد: کسی نیستم که تنها کار کنم و در این مسیر از باشگاه کمک می‌گیرم. اگر احتمال پیدا کردن بازیکن مناسب وجود داشته باشد و اگر بازیکنی بخواهد به اورتون بیاید، مثل گذشته این اتفاق محقق می‌شود. بازیکنان شگفت انگیز زیادی در جهان وجود دارند و تنها باید گزینه مناسب را برای بهبود تیم پیدا کنیم.

آنچلوتی که پیش‌تر در پاری‌سن‌ژرمن با زلاتان ابراهیموویچ کار کرده است و در روزهای حضور در ناپولی گفته بود که در حال سبک و سنگین کردن جذب مرد سوئدی است، در این خصوص تاکید کرد: زلاتان یکی از دوستان خوب من است و شاگردم بود. خوشبختانه بازیکنان خوب زیادی داشته‌ام. ابراهیموویچ کارش را در انگلیس با منچستریونایتد تمام کرد و واقعا نمی‌دانم نظر او چیست. باید با او تماس بگیرم و این کار را می‌کنم و خواهم گفت که اگر می‌خواهد، می‌تواند برای خوش گذراندن به بندر لیورپول بیاید اما نه برای بازی کردن!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس