کد خبر 1020088
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
زلاتان

مالک سابق باشگاه میلان به نایب رئیس تیم جدید تحت تملکش دستور داده که برای خرید مهاجم سوئدی روسونری دست به کار شود.

به گزارش مشرق، آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه دسته سومی مونتزای ایتالیا دستور داده است که برای خرید زلاتان ابراهیموویچ اقدام کند.

ابراهیموویچ که این روزهای زمزمه بازگشتش به میلان شنیده می‌شود، دو هفته دیگر با تیم لس‌آنجلس گلکسی قرارداد دارد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

میلان چشم به راه زلاتان

او در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 در روسونری توپ می‌زد و با این تیم که در آن زمان تحت مالکیت برلوسکونی قرار داشت، فاتح سری A شد. روز گذشته (شنبه) برلوسکونی در مراسمی گفت که امیدوار است ابراهیموویچ دوباره به او ملحق شود و به نظر می‌رسید که این حرف او صرفاً جنبه مزاح داشته باشد. آدریانو گالیانی، دستیار مورد اعتماد برلوسکونی اما اعلام کرد که برلوسکونی به او دستور داده برای خرید ایبرا به این بازیکن 38 ساله دست به کار شود.

گالیانی در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: بعد از آنکه رئیس برلوسکونی به من دستور داد برای خرید ابراهیموویچ دست به کار شوم، به مینو رایولا (مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ) یک پیشنهاد دادم. او به من پیشنهاد کرد خودم مستقیماً با زلاتان صحبت کنم و به همین دلیل من به او پیشنهاد قراردادی دو سال و نیمه ارائه کردم. به او گفتم «به ما ملحق شو و 6 ماه در سری C بازی کن و فصل بعد در سری B بازی خواهی کرد و 2 سال دیگر هم همراه با هم به سری A می‌رویم.»

با توجه به پیشنهادهای بهتری که ابراهیموویچ از تیم‌هایی مانند میلان، رم، ناپولی و بولونیا دارد، به نظر نمی‌رسد که برلوسکونی و دار و دسته‌اش شانس زیادی برای استخدام دوباره این ستاره سوئدی داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس