کد خبر 1022248
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
بازنشستگی

سازمان اداری و استخدامی کشور شرایط جدید بازنشستگی را به دستگاه‌های مربوطه ارسال کرده و با این شرایط به نظر می‌رسد تغییر و تحولاتی در بدنه ورزش صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ارسال و آخرین تغییرات در قانون بازنشستگی را اعلام کرده است.

یکی از این دستگاه‌ها وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی است. در بخشنامه ارسال شده به این دستگاه شرط سنی برای بازنشستگی برداشته شده و بدین ترتیب آن دسته از مدیران و کارمندانی که با توجه به مدرک تحصیلی، سن بازنشستگی‌شان از 30 یا 35 سال گذشته باشد، مشمول این قانون می‌شوند و باید بازنشسته شوند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات شرایط جدید بازنشستگی کارمندان دولت +سند

اجرای این قانون باعث ایجاد تغییراتی در وزارت ورزش و حتی فدراسیون‌ها می‌شود. هم اکنون مدیران و کارمندانی در وزارت ورزش و فدراسیون‌ها فعالیت دارند که براساس مدرک تحصیلی، بیش از 30 و 35 سال در حال خدمت هستند و هنوز هم بازنشسته نشده‌اند. این افراد پیش از این با اعلام اینکه تا 65 سالگی می‌توانند به کار خود ادامه بدهند، بر مسند موردنظرشان تکیه زده‌اند، اما حالا شرایط فرق کرده و باید طبق دستور قانون جدید عمل کنند.

جدایی این افراد باعث تغییرات زیادی در سطح وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون‌ها می‌شود و منجر به حضور نیروهای جوان و خوش‌فکر خواهد شد. آنچه به نظر می‌رسد، شرایط در ابتدای این تغییرات سخت خواهد بود، اما در طولانی مدت باعث ایجاد فضا و تفکر بهتری می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    1 0
    تاج و کفاش وووووووووووووودلسوز باید بیایید شکم سیر باید بیایید دست وذل پاک که البته یافت نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس