کد خبر 1021753
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
آلودگی هوا نمایه

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر آلودگی شدید هوا تمامی مسابقات فوتبال در این استان لغو می شود.

به گزارش مشرق، با توجه به اطلاعیه‌ی صادره از  استانداری تهران در  خصوص منع فعالیت های ورزشی در تهران به دلیل آلودگی شدید هوا تا اطلاع ثانوی،  به اطلاع می‌رساند  سازمان لیگ فوتبال ایران نیز طبق مقررات و به جهت حفظ  سلامت ورزشکاران و تماشاگران ، تمامی مسابقات لیگ برتر و سایر رده های لیگ و جام حذفی و مسابقات رده های سنی مختلف سراسر کشور که در استان تهران برگزار می شود را لغو و به تاریخی که متعاقبا اعلام می‌شود موکول می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مدارس تبریز و ۳ شهر دیگر فردا تعطیل شد

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان هم درباره این موضوع اظهار کرد: به ما گفتند که بازی با استقلال لغو شده است. ما با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردیم و به ما اعلام شد تا اطلاع ثانوی بازی‌ها را لغو کرده‌اند. ما همه هماهنگی‌ها را انجام داده بودیم تا بازیکنان‌مان دوشنبه بعد از بازی با استقلال به اردوی تیم ملی امید بروند ولی به خاطر آلودگی هوا اعلام کردند که بازی لغو شده است.
او ادامه داد: این موضوع را شفاهی به ما اعلام کردند و فردا کتبا اعلام می‌کنند. روز جدیدی هم برای بازی فعلا مشخص نشده است. هم ما و هم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. نمی‌دانم با این فشردگی چه می‌شود. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی انجام شود تا تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند ضرر نکنند.

منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس