منطقه پرواز ممنوع

علاقمندان به اکران فیلم "منطقه پرواز ممنوع" در شهرهای بدون سینما و با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت نمایند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -تعداد مخاطبان اکران مردمی فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور از 138 هزار نفر گذشت. میزان فروش کشوری این فیلم تاکنون از 4 میلیارد تومان عبور کرده است.

اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در مدت زمان 47 روز در قالب 911 سانس در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور انجام شده است که تا امروز با ثبت رکورد 138 هزار مخاطب به فروشی معادل 551 میلیون تومان دست پیدا کرده است.

به گفته حجت غیب الله‌زاده مسئول سایت عماریار که پخش سیار فیلم "منطقه پرواز ممنوع" را نیز بر عهده دارد، این فیلم تا امروز در 29 استان و 160 شهر و روستا برای مخاطبان و مردم محروم از داشتن سالن سینما اکران شده است که در این میان بیشترین مخاطب اکران خود را در شهر نورآباد ممسنی استان فارس با 800 نفر تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید:

آتیلا پسیانی همچنان در محله بهداشت زندانی است و رامبد همچنان در ادابازی خندوانه!

وی همچنین گفت: بیشترین سانس‌هایی که فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" اکران شده به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی با 237 سانس و 35 هزار و 698 نفر، فارس، با 85 سانس و 13 هزار و 901 نفر،  اصفهان با 71 سانس و 12 هزار و 185 نفر، تهران با 70 سانس و 9 هزار و 743 نفر، گیلان با 61 سانس و 9 هزار و 170 نفر، البرز با 53 سانس و 8 هزار و 778 نفر و خوزستان با 42 سانس و 7 هزار و 344 نفر تعلق دارد.

مسئول سایت عماریار ادامه داد: در میزان فروش نیز خراسان رضوی با 93 میلیون و 890 هزار تومان در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن استان فارس با 62 میلیون 943 هزار تومان، اصفهان با 56 میلیون و 248 هزار تومان، تهران با 50 میلیون و 178 هزار تومان، گیلان با 45 میلیون و 884 هزار تومان، البرز با 37 میلیون و 597 هزار تومان و خوزستان با 35 میلیون و 765 هزار تومان بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در هفته گذشته فروش سه میلیاردی را تجربه کرد. این فیلم تاکنون در شهرهای سینمادار و بدون سینما بیش از 4 میلیارد تومان بلیت فروشی داشته است. پیش‌بینی می‌شود در دو هفته باقی مانده از اکران خود استقبال نوجوانان را همچنان داشته باشد و رکوردی جدید را برای خود ثبت کند.

خمینی شهر اصفهان حدود 17 میلیون فروش با 3 هزار و 400 نفر داشته است که رکورد فروش فیلم "هزارپا" در این شهر را با 2 هزار مخاطب زده است. پیش از این در شهرستان‌هایی چون تالش، میاندوآب، مرودشت و کناران رکوردشکنی این فیلم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

«بردیا کیارس» کیست/ همکار صهیونیست‌ها چگونه گزینه رهبری ارکستر سمفونیک ایران شد؟ +عکس و فیلم

مخاطبان می‌توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی که فیلم در آنجا اکران می‌شود را به صورت لحظه‌ای در سایت http://www.ammaryar.ir مشاهده و دنبال کنند.

همچنین علاقمندان به اکران فیلم "منطقه پرواز ممنوع" در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می توانند با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت نمایند. مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران‌های گروهی و مدارس نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.

همچنین انیمیشن سینمایی "بنیامین" به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی نیز توسط "عماریار" در شهرهای فاقد سینما در قالب اکران مردمی نمایش داده می شود. علاقمندان جهت ثبت درخواست برای اکران سیار این فیلم نیز می‌توانند به سایت عماریار مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    3 2
    نصبت به فروش مطرب ناچیزه
  • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    2 0
    در شهرستان خمینی شهر اصفهان بزرگترین سالن سینمای استان اصفهان با ظرفیت تقریبی ۶۵۰ نفر وجود داره ولی بسته است مسوولان لطف کنند بازش کنند. به اشتباه نوشتید این شهر فاقد سینما هست
  • محمد یوسف IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    عالییییییی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس