کد خبر 1020718
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کالدرون

بیش از یک هفته است که آندره‌آ استراماچونی از ایران رفته و هنوز وضعیتش مشخص نیست.

به گزارش مشرق، استقلال تهران در این مدت 2 بازی انجام داد و 4 امتیاز گرفت. کاپیتان استقلال می‌گوید برنامه تمرینی و نوع چیدمان تیم را از سرمربی ایتالیایی و به صورت اینترنتی می‌گیرد اما همه می‌دانند که ادامه این روند به استقلال ضربه خواهد زد.

طلب استراماچونی که مبلغش آنچنان هم بالا نبود در وقت مشخص داده نشد و حالا این باشگاه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. مدیریت استقلال انگار باورش نمی‌شد که استراماچونی بعد از 2 ماه عقب افتادن دریافت حقوقش، همه چیز را تمام شده بداند و حالا با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند.

این مشکل البته می‌تواند برای سایر تیم‌هایی که از مربیان خارجی روی نیمکت‌شان استفاده می‌کنند هم پیش بیاید. قانون جدید فیفا باعث شده تا دست مربیان و بازیکنان برای فسخ قرارداد در صورت بی‌نظمی در دریافت حقوق باز باشد. یکی از باشگاه‌هایی که ممکن است به زودی با سرمربی‌اش دچار اختلاف شود، پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

سربلندی زوج ایتالیایی - آرژانتینی سرخابی‌ها

دیگر تیم دولتی زیر نظر وزارت ورزش که امسال یک مربی خارجی استخدام کرده و به نظر می‌رسد در پرداخت به موقع دستمزد او کوتاهی کرده. کالدرون چندین بار در مصاحبه‌هایش این موضوع را گوشزد کرده و البته گفته که نمی‌خواهد راهی را برود که استراماچونی رفت اما با توجه به رفتار سرمربی ایتالیایی که با واکنش سریع وزارت ورزش و مدیران باشگاه استقلال روبه‌رو شد، حالا شاید خیلی از خارجی‌ها هم به صرافت تکرار این روش بیفتند.

کالدرون که تیمش تا 6 دی‌ماه درگیر مسابقات به تعویق افتاده لیگ است، برای روز هفتم دی‌ماه یک بلیت فرست‌کلاس به حساب باشگاه تهیه کرده است. بلیتی که با توجه به رسیدن به تعطیلات پایانی سال در آرژانتین منطقی به نظر می‌رسد اما مسأله اصلی این است که بلیت او یکطرفه است و خبری از بلیت برگشت نیست.

گفته می‌شود اگر حقوق او تا آن موقع به حسابش واریز نشود، ممکن است پرسپولیسی‌ها هم با مشکلاتی مشابه با مشکلات باشگاه استقلال روبه‌رو شوند. کالدرون در هفته‌های اول خیلی خوب نتیجه نمی‌گرفت و هواداران هم بیشتر در حال و هوای دوران خوش برانکو بودند. او در آن هفته‌ها خیلی محبوب نبود اما حالا که پرسپولیس دوباره به صدر جدول نزدیک شده، کالدرون هم مانند برانکو محبوب سکوها شده. در بازی آخر تماشاگران حسابی سرمربی آرژانتینی را تشویق کردند و همین می‌تواند اهرم فشار خوبی باشد برای کالدرون و دستیارانش.

سرمربی پرسپولیس دیروز هم در اینستاگرام، با گذاشتن پستی ارزش‌های کمک‌هایش را یادآوری کرد و همین نگرانی‌ها بابت رفتن او را افزایش داده است. مگر اینکه محمدحسن انصاری‌فرد در دو هفته باقی‌مانده بتواند طلب کالدرون و دستیارانش را پرداخت کند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس