کد خبر 1019775
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
ظریف نمایه

وزیر خارجه کشورمان در حاشیه «فروم دوحه» دیدارهایی با دیپلمات‌هایی از عراق و لهستان داشت و درباره موضوعات مورد علاقه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، «یاجیک جاپوتوویچ» وزیر خارجه لهستان که برای شرکت در «فروم دوحه» در قطر به سر می‌برد، عصر امروز (شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو نشست.

بیشتر بخوانید:

رایزنی‌های ظریف در دوحه و ژنو

رایزنی وزرای خارجه لهستان و ایران در دوحه

در این دیدار طرفین آخرین موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه مسائل دوجانبه، منطقه و موضوعات مهم فیمابین را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.

دانلود

فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق نیز امروز بعدازظهر با ظریف دیدار و درباره آخرین تحولات داخلی عراق گفتگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در این نشست امروز (شنبه) به دوحه سفر کرد و قرار است فردا بعداظهر (یکشنبه) در نشست مزبور به ایراد سخنرانی بپردازد.

دیدار مشاور امنیت ملی عراق با ظریف در دوحه

«فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق بعدازظهر امروز (شنبه) در حاشیه اجلاس «فروم دوحه» با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار آخرین تحولات داخلی عراق مورد بحث و تبادل نظر قرار  گرفت.

دانلود

وزیر امور خارجه ایران به منظور شرکت در این نشست امروز به دوحه سفر کرد. او قرار است بعدازظهر فردا (یکشنبه)‌در این نشست به ایراد سخنرانی بپردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس