کد خبر 1019734
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
ابراهیم صادقی

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد گل‌های پرسپولیس در دیدار مقابل این تیم روی اشتباه نارنجی‌پوشان به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم تمام راه‌های نفوذ پرسپولیس را بسته بودیم و گل اول  را روی اشتباه دروازه‌بان‌مان خوردیم. در دو بازی قبل فوتبال بی‌نظیری بازی کردیم، اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. در مقابل دروازه‌بان حریف یک توپ صد درصد را درآورد.

وی افزود: ما می‌خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم، اما برنامه ما به‌هم خورد. تا دقیقه 85 که گل خوردیم سوار بازی بودیم و ضربه سر بازیکن ما را دروازه‌بان پرسپولیس با سیوی استثنایی درآورد. ما حداقل به پنج بازیکن نیاز داریم و اگر من باشم این تغییرات را انجام می‌دهم. شاید در هفته‌های اول بازیکنان ما کمتر تجربه داشتند، اما از هفته دهم به بعد دیگر این موضوع توجیه نداشت. دلیل ندارد بگوییم بی‌تجربه هستیم. در دو بازی قبلی اشتباهات فردی باعث شد شکست خوردیم. به پرسولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعد هم پیروز شوند.

بیشتر بخوانید:

نفس سرخپوشان پشت گوش سپاهان/ پرسپولیس با شکست سایپا از استقلال عبور کرد

«شما گفتید اگر در تیم سایپا باشید تغییراتی در این تیم خواهید داد. آیا این بدان معناست که شاید از تیم سایپا جدا خواهید شد؟»، صادقی در پاسخ به طرح این موضوع گفت: خیر. این حق باشگاه است که هر کاری می‌خواهد انجام دهد. منظورم این بود که باید تغییراتی در تیمم انجام شود. اینجا باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که تا الان تمام ایده‌های مرا قبول کرده است. ما تیم آینده‌داری درست کرده‌ایم و دنبال خرید بازیکن گران نبودیم. دست آنها (باشگاه) باز است، اما باید پنج شش بازیکن جدید به تیم اضافه شوند. ما به لحاظ فوتبالی خوب بودیم، اما از نظر نتیجه نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    2 2
    اگرچه با حرفت موافقم و پرسپولیس هیچ موعیت حتی پنجاه درصدم نداشت ولی دروازه ایی که میبایست می بستی رو بدون دروازه بان گذاشته بودی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس