کد خبر 1019587
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
پوریا فیاضی

یک شبکه ورزشی معتبر لهستانی گفت: پوریا فیاضی برای تیم والیبال بنجین خوب بازی نکرد و رفتار او هم خوب نبود.

به گزارش مشرق، انتقال پوریا فیاضی، ملی پوش والیبال ایران به تیم «ام اس کا بنجین» یکی از خریدای پر سر وصدای ضعیف‌ترین تیم لیگ والیبال لهستان در فصل گذشته پلاس لیگا بود.

فیاضی 26 ساله با قراردادی یک ساله به تیم بنجین پیوست تابا کیفیتی که داشت، وضعیت تیم جدیدش را در جدول پلاس لیگا بهتر کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی تیم لهستانی به جدایی فیاضی

مشکلات فیاضی از همان ابتدا شروع شد. او با تاخیری 2 هفته‌ای به خاطر مشکلات ویزا وارد لهستان شد و در اولین بازی مقابل «زاویرچه» به میدان رفت. او در نهایت 6 بازی برای تیمش انجام داد و در محیطی پر از شایعه از بنجین جدا شد. جدایی او تنها مشکل تیم بنجین نبود، بازیکن کانادایی این تیم هم به خاطر مصدومیت کمر، قراردادش را فسخ کرد.

یکی خبرنگار لهستانی نیز در مورد شرایط تیم بنجین گفت: جدایی بازیکن کانادایی از تیم بنجین برای جاکوب بدناروک، سرمربی این تیم اصلاً خوشایند نبود. بدناروک در فصل جاری پلاس لیگا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و شرایط خوبی ندارد. با این شرایط، پوریا فیاضی هم از تیم جدا شد و  هیچکس از پیوستن او به تیم شهر ارومیه در لیگ برتر ایران تعجب نخواهد کرد. من شنیده‌ام که جای او در تیم ارومیه تضمین و رزرو شده است . این بازیکن هم دوست دارد برای ارومیه بازی کند.

او ادامه داد: فیاضی با شرایط کشور لهستان، خو نگرفته بود. او خودش را در لهستان پیدا نکرد و حس بدی داشت که البته قابل درک است چون فرهنگ دو کشور ایران و لهستان کاملاً متفاوت است. ما باید خوشحال باشیم که میلاد عبادی‌پور و محمد موسوی با خوبی با شرایط منطبق شده‌اند. آنها عملکرد خوبی دارند و وقت خود را با سایر هم‌تیمی‌ها می‌گذرانند اما فیاضی این طور نبود.

خبرنگار لهستانی تصریح کرد: فیاضی برای بنجین خوب بازی نکرد و رفتار او هم خوب نبود. منزل بدناروک، سرمربی تیم و فیاضی، نزدیک هم است. وقتی بدناروک از منزل خارج می‌شد تا برای تمرین به باشگاه بیاید، فیاضی را دیده که با چمدان‌هایش منتظر ماشین برای ترک خانه و رفتن به فرودگاه بوده است. او از این طریق متوجه شده که فیاضی باشگاه را ترک خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس