کد خبر 1018964
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
فیاضی

سرمربی تیم والیبال بدزین لهستان گفت: متاسفانه من روی فیاضی و ساندرز حساب ویژه‌ای باز کرده بودم، اما جدایی فیاضی غیر منتظره بود.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که خبر جدایی پوریا فیاضی پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران از تیم بدزین لهستان از طریق رسانه‌های لهستانی منتشر شد و دلیل این تصمیم ستاره ایرانی، مشکلات مالی با این باشگاه مطرح شد. اکنون نیز گفته می‌شود فیاضی لهستان را به مقصد ایران ترک کرده و احتمال اینکه زودتر از سایر لژیونرها به اردوی تیم ملی بپیوندد نیز وجود دارد. 

جاکوب بدناروک سرمربی تیم والیبال بدزین لهستان در مورد جدایی بازیکن ایرانی تیم خود گفت: تیم ما از ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بود. در اواخر ماه دسامبر، "ساندرز" پس از هماهنگی با مسئولان باشگاه تصمیم گرفت قرارداد خود را فسخ کند و حالا به یک باره پوریا فیاضی نیز از تیم جدا شده است. 

بیشتر بخوانید:

منظورتان از روزهای باشکوه والیبال ایران کدام روزهاست؟

او ادامه داد: حتی در بازی مقابل اولشتین هم خبری از جدا شدن فیاضی نبود و بعد از آن بازی او در تمرین روز بعد حاضر نشد و فهمیدم که تصمیم دارد از تیم جدا شود. من شخصا روی این دو بازیکن خیلی حساب باز کرده بودم، اما الان دیگر راهی نیست و اکنون باید با نفراتی که در اختیار داریم به کار خود ادامه دهیم. جدا شدن او از تیم ما غیر منتظره بود.

به گزارش ایسنا، پوریا فیاضی در تیم بدزین روزهای چندان خوبی را سپری نمی‌کرد و نخستین برد این تیم در هفته نهم با شکست تیم اولشتین به دست آمد. در آن بازی ملی پوش ایرانی تیم بدزین بهترین عملکرد خود در این فصل را داشت و ۱۵ امتیاز را کسب کرد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس