کد خبر 1019239
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱

به گزارش مشرق، کیوان امجدیان فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرامش نوشت:

خبرهای جدید از پولهای مشکوک سینما در راه است.....

یک زمانی بازیگرها و کارگردانان زیادی برای کار با افرادی که پولهای کلان داشتند صف می‌کشیدند.بعضی های دیگر هم میگفتند :چه عیبی دارد! پول دارد و میخواهد برای سینما خرج کند.


ماحصلش هم شد کلی فیلم خوب و بد و......اما حالا و بعد از حرف و حدیثهای مثبت و منفی که درباره افرادی مثل رنجکشان و خواجه علیجانی پیش آمد، به نظر میرسد بعضی سینماگران دیگر چندان علاقه ای به کار با آنها ندارند..روی همین حساب هم علیجانی رفته سراغ برگزاری کنسرت اشوان و گلزار و...رنجکشان هم که...از کست بازیگران فیلم اخیر کیمیایی چنان بر می آید که احوال کارش تعریفی ندارد...درباره این افراد و رسانه ها و افرادی که گفته میشود با آنها مراوده مالی داشته اند یا دارند بحث و حرف زیاد است...اما به زودی اتفاقات مستند عجیبی خواهد افتاد و اخباری از این حوزه منتشر میشود که "خون شد" به اکران واقعی نزدیک خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهرناز IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    6 0
    چرا؟ تیترتان پول های مشکوک سینماست؟ " ثروت با قاچاق کالاهای درجه 3 چین " فروش به قیمت کالای درجه یک چین در بازار " جهت پولشوئی وارد سینما شد " اکنون این پول ها وضعیت سینمای کشورمان را " اسفبار کرد.
  • سیاووشی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    تو این نداری مردم امثال این رنجکشانها با چه رویی بریز و به پاش میکنن به خوده امام رضا قسم ما بخاطر ااحترام به اقشار آسیب پذیر صرفه جویی در کارها و خانه هایمان رو چند برابر کردیم.
  • هدایت IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    در این دوره زمانی که 60% مردم زیر خط فقر هستن یه سری هم مثله رنجکشانها زیر خط فهم هستن ما که در قشر متوسط رو بالا هستیم از ماههای گذشته در هزینه و مصرف خود صرفه جویی میکنیم بعد این آقا بلیط هواپیما رو از 10 تومن کرده 20 تومن و اون سودش هم داره قربونی میونه تو سینما با چه منطقی ؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس