شهرک صهیونیستی

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی بامداد امروز شعارهای زننده‌ای را در شهرک «منشیه زبده» نوشته و اموال ساکنان این منطقه فلسطینی‌نشین را هم تخریب کردند.

به گزارش مشرق، شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) با ورود به یک منطقه فلسطینی‌نشین، روی دیوار خانه‌ها علیه حضرت محمد (ص) و فلسطینی‌ها شعارهایی توهین‌آمیز نوشتند. 

بیشتر بخوانید:

ترس ارتش اسرائیل از عواقب انتخابات مجدد

صهیونیست‌ها در مرز لبنان حصار آهنی نصب می‌کنند

خبرگزاری «آناتولی» گزارش داد که شهرک‌نشینان صهیونیست این شعارهای زننده را در شهرک «منشیه زبده» واقع در شمال فلسطین اشغالی نوشته‌اند.

این خبرگزاری همچنین خبر داد که شهرک‌نشین‌های صهیونیست، لاستیک ۲۰ خودروی شهروندان این شهرک را پنچر کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی هم این خبر را تأیید کرده و گفته است که روی یک خودرو نیز علامت ستاره داوود کشیده شده است.

شهرک‌نشین‌های صهیونیست بر دیوار یکی از خانه‌های این شهرک نوشته‌اند که «اعراب، دشمنانی هستند که باید بیرون رانده شوند یا کشته شوند».

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد که تلاش می‌کند هویت این افراد را شناسایی کرده و آنان را تحویل دادگاه دهد.

طی هفته جاری، این برای دومین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. اوایل هفته، ۱۶۰ خودرو در شهرک «شعفاط» در شمال شهر قدس پنچر شد و شعارهایی علیه عرب‌ها در این شهرک نوشته شد.

شهرک‌نشین‌های صهیونیست طی سال‌های گذشته ده‌ها بار به اموال و مقدسات مردم فلسطین در کرانه باختری از جمله قدس شرقی تجاوز کرده‌اند.

در همین ارتباط، پایگاه اسرائیلی «سیحا مکومیت» به نقل از نهاد موسوم به «مؤسسه سازماندهی مراکز تجمع بدوی‌ها در النقب» گزارش داد که رژیم صهیونیستی در حال تدوین طرحی برای بیرون راندن ده‌ها هزار نفر از شهروندان فلسطینی از منطقه «النقب» است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    مرگ بر صهیونیسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس