کد خبر 1018522
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

کیش جزیره ای زیبا و به یادماندنی برای گردشگری است و هرساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر کشور است. می توان گفت که کیش همچون الماسی در دریای آبی خلیج فارس می درخشد و با وجود جاذبه های فراوان و تفریحات مهیج، تور کیش می تواند سفری لذت بخش را برای شما فراهم کند.

همانطور که می دانید سفر به کیش یکی از بهترین سفرهای داخلی برای ایرانیان است که با حضور در این جزیره می توانید به آرامش برسید و ذهنتان را از شلوغی های زندگی شهری دور نگه دارید.

کیش پرمسافرترین جزیره داخلی برای گردشگری است. پس اگر برای ایرانگردی به دنبال مقصدی زیبا و دیدنی هستید کیش را فراموش نکنید.

آنچه که در سفر به کیش مورد توجه است وجود امکانات متنوع و گسترده برای گردشگری است و شما می توانید در سفرتان به این جزیره ی زیبا در بهترین هتل های داخلی اقامت داشته باشید. علاوه بر این، جزیره ی کیش رستوران های متنوع و ویژه ای دارد که هرکدام با ارائه کیفیت عالی و خدماتی خاص اقدام به جذب مشتری می کنند. پس برای اقامت و سرو غذا اصلا نگران نباشید، چرا که جزیره ی کیش برای هر سلیقه ای و با هر بودجه ای امکانات مناسب گردشگری را دارد.

برای گردش و گشت و گذار در کیش می توان گفت که این جزیره مقصدی جذاب برای تفریح و گردشگری است و شما با سفر به این جزیره می توانید در جزایر بکری چون هندورابی به دور از شلوغی و تکنولوژی می توانید به استراحت بپردازید.

پس اگر می خواهید به کیش سفر کنید و دغدغه ای برای هزینه های سفرتان ندارید می توانید برای 5 روز برنامه ریزی کنید و در زمان هایی چون نوروز با خیال راحت در تعطیلاتتان به سفر بروید.

اما یکی از دغدغه های مسافران عموما هزینه های سفر است، تور کیش ارزان یکی از انتخاب های گردشگرانی است که می خواهند ارزان سفر کنند و به اصطلاح در هزینه های سفرشان صرفه جویی کنند. این تورها معمولا در زمان هایی از سال که گردشگران کمتری به کیش سفر می کنند برگزار می شود و شما می توانید یک تور ایده آل با خدمات مناسب را رزرو کنید.

حتی شما می توانید برای اینکه ارزان سفر کنید به سراغ تور لحظه آخری بروید ، این تورها مختص زمان هایی است که صندلی های هواپیما پر نشده است و اتاق های هتل ها خالی است. در این زمان ها شما می توانید در هتلی 4 یا حتی 5 ستاره اقامت داشته باشید با هزینه هتل 3 ستاره ای که می توانید در عید یا تعطیلات اقامت داشته باشید.

برای سفر به کیش یکی از بهترین زمان ها از اواخر دی ماه تا اواسط بهار است. بهترین زمان از نظر آب و هوا که می توانید از هوای ملایم و مطبوع کیش لذت ببرید.

تفریحاتی که می توانید در کیش تجربه کنید بسیار متنوع و مهیج است و به اندازه کافی آدرنالین خونتان را بالا می برد؛ شاتل سواری، فلای بورد، بنانا جزو پرطرفدارترین تفریحات ساحلی هستند که می توانید در کیش تجربه کنید.

تور قشم هم یکی از مقاصد پر طرفدار داخلی است که برای تجربه ی تفریحات آبی می توانید به این جزیره ی زیبا سفر کنید و از آرامشی که در این جزیره ی پر جاذبه وجود دارد نهایت لذت را ببرید.

شما برای رزرو تورهای مسافرتی خود می توانید به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنید و برنامه ریزی برای سفرتان را به ما بسپارید.

** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس