کد خبر 1017343
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
برانکو

گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران گفت: هرچیزی ممکن است در آینده رخ بدهد اما تا این لحظه بازهم تاکید می کنم هیچ صحبتی با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته ام.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در خصوص آخرین صحبت های صورت گرفته مبنی بر انتخاب وی به عنوان جاشنین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران گفت: صحبت های آقای تاج در مصاحبه ای که با تلویزیون داشت را دیدم. بخشی از صحبت های ایشان که مربوط به من بود را باید بگویم که هنوز چیزی مشخص نیست. من هیچ جلسه ای با آقای تاج و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته ام.

بیشتر بخوانید:

مبلغ درخواستی برانکو برای هدایت تیم ملی

وی درباره فسخ قرارداد مارک ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران افزود: من چیزی درباره جزئیات این موضوع نمی دانم. فقط شنیده ام که ویلموتس از تیم ملی ایران رفت. شاید او دوست نداشت که مربیگری اش را در ایران ادامه دهد. به هر حال تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین و بزرگترین تیم های آسیاست که اکنون در شرایط سختی قرار دارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی تصریح کرد: من تا این لحظه هیچ جلسه یا صحبتی با آقای تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال نداشتم. باید درباره تیم ملی فوتبال ایران تاکید کنم که این تیم یکی از بهترین های آسیاست و در شرایط فعلی اش کمی خاص است. قطعا درباره بازیکنان تیم ملی و این تیم باید گفت که تیم خیلی خوبی دارید.

وی درباره نشست اخیر خود با سفیر ایران در زاگرب کرواسی تاکید کرد: او یکی از دوستان صمیمی من است. درباره مشکلات موجود برای پرسپولیس صحبت کردم. سفیر شما در کرواسی نشان داده به فکر حل مشکلات است.

برانکو درباره اینکه آیا مشکل با پرسپولیس همچنان پابرجاست افزود: بله! هیچ چیز فعلا تغییر نکرده است ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در پایان این گفتگو بار دیگر در پاسخ به این سوال که منتظر حضورتان در تهران برای تیم ملی ایران باید بود گفت: من نمی دانم! واقعا چیزی نمی توانم بگویم. صحبتی با مسئولان فدراسیون نداشته ام. اما همه چیز ممکن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ممد IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 5
    بهترین گزینه برای مربی تیم ملی استراماچونی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس