کد خبر 1015958
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
مهدی فضائلی نمایه

حساسیت شرایط، دشمن جبار، مطالبات به حق مردم و فرصت طلبی جریان سیاسی داخلی(بخوانید ضد انقلاب های جدید) دیگر اجازه اشتباه به کارگزاران نظام و بخصوص دولت را نمی دهد.

به گزارش مشرق، «مهدی فضائلی»، کارشناس مسائل سیاسی، طی یادداشتی نوشت: 


نارضایتی های تجمیع شده از قِبَل ناکارآمدی دولت، با اجرای پر اشتباه طرح مهم مدیریت مصرف سوخت، فرصتی مغتنم برای اجرای توطئه عمیق دشمن فراهم کرد.


این توطئه عمیق و خطرناک، با هوشمندی و شجاعت رهبر حکیم انقلاب و نجابت و آگاهی مردم به محاق رفت و به تعبیر رهبری "نابود" شد.


آیا نابود شدن این توطئه معنی اش آن است که توطئه دیگری در کار نخواهد بود؟ قطعا" نه!


دشمن در مسیر باطل خود- حداقل تا زمانی که ما کاملا" و در همه زمینه ها قدرتمند نشویم- مصمم به ضربه زدن و شکست ماست؛ بنابراین باید سخت مراقب باشیم.


حدود سه ماه و نیم تا پایان سال ۹۸ باقی مانده است. در این مدت کوتاه چند رویداد و مساله مهم در پیش است که اگربرای هر کدام درست و دقیق تدبیر نشود می تواند بستر های جدیدی برای توطئه‌های دیگر را فراهم آورد.


بودجه ۹۸، انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین و تورم ناشی از پایان سال اهم این رویدادها و مسائل است.


حساسیت شرایط، دشمن جبار، مطالبات به حق مردم و فرصت طلبی جریان سیاسی داخلی(بخوانید ضد انقلاب های جدید) دیگر اجازه اشتباه به کارگزاران نظام و بخصوص دولت را نمی دهد.


در این چند ماه بخصوص باید رابطه دولتمردان با مردم تقویت شود و مردم، مسئولان را در کنار خود ببینند.


اهتمام ویژه برای عمل به وعده ها و پیگیری کارهای ناتمام در مناطق محروم و حاشیه ها از اولویت های این مقطع است.


کنترل منطقی و موثر قیمت ها و پیش بینی تسهیلاتی برای آخر سال از دیگر ضرورت هاست.


پیگیری جریان تولید و حمایت از تولیدکنندگان هم به عنوان کلید اصلی برون رفت از این شرایط نباید فراموش شود.


نامزدهای انتخابات مجلس نیز باید مراقب باشند هدف وسیله را توجیه نمی کند و برای رای گرفتن از مردم اجازه ندارند به هر روشی متوسل شوند.


دولتمردان و بخصوص رئیس جمهور محترم هم دیگر اجازه ندارند با سپردن کارهای مهم به دیگران(ولو شورای امنیت کشور) از مسئولیت پذیری شانه خالی کنند و با طرح مطالب پرحاشیه و یا سخن گفتن با لحن نامناسب، روح و روان جامعه را آزار بدهند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • LB ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    5 0
    اساسا جمله جایز الخطا غلطه. هیچ کس مجاز نیست خطا کند. انسان قابل خطا است. یعنی ممکن است خطا کند. نه اینکه جایز باشد خطا کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس